Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault Fluence: По нашенски

31.08.2009 16:08 4
4
2571857327

Концептуалният Renault Fluence, представен през далечната 2004 г., ще влезе във фаза на серийно производство. Моделът ще се произвежда в Турция и ще е предназначен за бързоразвиващите се пазари като Русия и държавите в Източна Европа.

Fluence, който е дълъг 4,62 м, широк – 1,81 м и висок - 1,48 м, се радва на впечатляващото междуосно разстояние от 2,7 м. Сериозните габарити са причината от Renault да твърдят, че новият модел предоставя повече пространство за пътниците отколкото конкурентните представители в класа. Интериорната височина за предния ред седалки например е 1480 мм, а за задния – 1475 мм. Задните седалки се сгъват в съотношение 60/40, а всевъзможните ниши в салона на Fluence добавят 23 литра към обема на багажното отделение от 530 литра.

Първоначално новият представител в семейството на Renault ще се радва на седем мотора. Бензиновите са два – 1,6-литровия 16V (110 к. с.), който може да бъде куплиран с механична или автоматична скоростна кутия, и двулитровият му аналог (140 k. s.), предлаган с механична или безстепенна трансмисия.

Дизелите са пет, като всички са базирани на 1,5-литровия dCi. Базовият е с 85 к. с., като следват вариации с 90, 105, 110 к. с. Последният пети е също със 110 к. с., но оборудван с новата спортна трансмисия DCT с два съединителя. Всички мотори отговарят на вътрешния стандарт на Renault eco², като нивата вредни емисии CO2 са 119 г/км.

Въпреки че Renault Fluence е предназначен за бързоразвиващите се пазари и ще се произвежда в завода на компанията в Бурса, сигурността е на високо ниво. Моделът ще се предлага с ABS, асистент за аварийно активиране на спирачките, ESP, шест въздушни възглавници, както и предпазни колани с ограничител за силата на притягането.

В интериора впечатление правят навигацията Carminat TomTom, която се предлага като опция за по-малко от 500 евро, аудиосистемата Arkamys, Bluetooth интерфейса и климатикът.

Три са ключовите пазари за модела – Турция, Русия и Румъния, като в това число спокойно можем да сложим и България. Поради тази причина окачването, както и много други компоненти на Renault Fluence, са подсилени допълнително, за да могат да отговарят на лошата пътна инфраструктура в региона. На този етап информация за цената няма.

Коментари

РеноМе
Искам го този!

Rex
За сведение на колегите по-горе - в предишна фирма служебни автомобили бяха Рено - Меган и Лагуна. "Турските" Мегани се оказаха изненадващо доста по-надеждни от значително по-скъпите и произведени във Франция Лагуна. Последните дадоха всевъзможни дефекти и направо ни отчаяха. Заради тях смениха и фирмата доставчик и спряха да купуват Рено....Така че страната производител не е всичко!

tisho
някъде другаде произведено карат само швабите,швейцарците,французите и някои други народи.В развиващите се и бедни страни от 3-4-ия свят като нашата се карат и ползват стоки произведени в китай,тайван,турция.... Това е положението.

Турско, Ромънско и пр
Във вторичният пазар Форд транзит произведен в Турция е с 60-70 процента по евтин от произвежданите в Германия. И се пак именно немците продават повече. Цените и на чисто новите автомобили бяха различни. Говоря за по-предишният модел за новите незнам. Това се дължало на различните двигатели, трансмисии 4 степенни вместо 5,окачвания и пр. Ако сте решили да карате Рено поне вземете произведено някаде другаде, дори и да е втора ръка.

comments powered by Disqus