Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault Kadjar дебютира на изложението в Женева

03.02.2015 10:34

Нови светлини, нова престилка и мащабно проектиран капак на багажника диференцират модела от японския донор на платформата

Най-накрая Renault дръзна да се облагодетелства от бума на SUVавтомобилите. С Renault Kadjar французите скачат в сегмента на компактните кросоувъри, който носи гените на изключително успешния Nissan Qashqai.

Който днес има привлекателен компактен модел на SUV в програмата си, той има така да се каже самопредлагащ се автомобил в портфолиото си. Именно това беше доскоро слабото място на французите. Начинът за преодоляване на пропуска е само един, да се заимства от побратимия концерн Nissan. Там от години Qashqai неустоимо привлича купувачи и касите дрънчат. При Renault, Qashqai стартира като Kadjar. Първата част на наименованието на модела, което е съставено от две срички включва високопроходимия Quads. Наставката напомня на френските понятия "agile“ и "jaillir“, които значат пъргавина и маневреност. Новото Renault Kadjar ще дебютира на автомобилното изложение в Женева.

Дизайн с типично Renault-DNA


Renault-DNA е имунизирал Kadjar с нов дизайн на предната и задна част, с който са съобразени фланговете. Лицевата страна на Renault Kadjar се откроява с новоконфигурирани LED фарове с LED дневни светлини в C-образна форма, голямо лого Renault върху радиаторната решетка, хромирана лайсна, както и подчертана защита. Силуетът на Kadjar се отличава по третия страничен прозорец, който губи възходящата линия на Qashqai. Нови светлини, нова престилка и мащабно проектиран капак на багажника диференцират Renault Kadjar от японския донор на платформата. Останала е само пластмасовата обшивка. Калниците са изпълнени с 19-цолови алуминиеви джанти. В резултат на ремоделирането Renault Kadjar е с леко променени размери в сравнение с  Qashqai, дължина от 4,45 м, широчина 1,84 м и височина 1.60 м.

Renault Kadjar с опция от предно или задвижване на всички колела

Интериорът на Renault Kadjar ясно демонстрира роднинската връзка с Nissan, дори когато всичко е моделирано в Renault стил. Самостоятелно са презентирани  многофункционалният волан, вентилационните отвори, инструменталният блок и мултимедийната система в горната част на централната конзола. Тук французите залагат на системата R-Link 2.

Освен всичко това Kadjar разполага с модерни асистиращи системи. Включително камера за задно виждане и парктроник. Информацията за задвижващия агрегат е откъслечна. Използвани са версии с предно или задвижване на всички колела. Вероятно Kadjar ще заимства дизеловия мотор от Qashqai със 110 и 130 к.с..
Kadjar ще се произвежда в Испания, но също и в Китай с партньора Dongfeng. Новото Renault Kadjar ще бъде при търговците през лятото. Цените все още не са обявени.

Коментари
comments powered by Disqus