След Zoe Z.E. и Twizy Z.E. е ред и на Kangoo Z.E. да се качи на поточната линия. Ако се съди по последователността, с която френския производител представя бъдещите си електромобили, може да предположим, че следващият сериен продукт ще бъде базиран на Fluence Z.E. Concept.
Kangoo Z.E. ще се сглобява на същата поточна линия в Мобьож, Франция, по която минава класическият модел с ДВГ. По този начин французите ще се възползват от придобитото ноу хау, разработената мрежа с доставчици и цялостната логистика, изградена за Kangoo в рамките на последните двайсет години. Производството ще стартира през първата половина на 2011 г.
При изграждането на Kangoo Z.E. Concept Renault са използвали твърде нетипична за автомобилите технология за изолация на купето от външната среда. Панелите са двойни, като между тях има въздух (също като при термусите), като целта е салонът на прототипа да не се влияе толкова силно от температурните промени и слънчевите лъчи навън. Вградените в покрива соларни панели осигуряват нужното електричество за функционирането на климатичната система.
Kangoo Z.E. Concept тежи 1520 кг, но с едно зареждане преминава 160 километра, като максималната скорост може да достигне 130 км/ч (електронно ограничена). Електромоторът е заимстван от Fluence Z.E. Concept (70 кВт и 226 Нм), както и литиево-йонната батерия. Интересното при нея е, че има три режима на заряд. Стандартният отнема между четири и осем часа (в зависимост от стандарта на електрическата мрежа), бързият – 20 минути, като целта му е да зареди батерията до ниво, достатъчно да стигнете до близкия супермаркет и да се върнете обратно, а Quickdrop опцията, позволява батерията да бъде заменена с нова за три минути.