Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault лансира LPG версия на Clio

26.02.2021 17:18
Renault лансира LPG версия на Clio

Автомобилът може да работи или на бензин, или на пропан-бутан

- Най-продаваният автомобил в България за 2020 г. вече се предлага и във двугоривна версия TCe 100 LPG, налична за всички стандартни нива на оборудване на модела*

- Двугоривното предложение за Renault CLIO допълва това на Renault CAPTUR, лансирано през миналата година  

- Този двигател подобрява производителността, като същевременно намалява разхода на гориво и емисиите на CO2

- Новото Renault CLIO с двугоривен двигател се предлага на цени от 28 800 лв. с ДДС за ниво на оборудване Life

От март 2021 г. Renault CLIO се предлага с двугоривен двигател, съчетаващ новият трицилиндров турбиниран TCe 100 и пропан-бутан. Той предлага подобрена производителност, която позволява смесен разход на гориво между 5,4 и 7,8 л/100км  и CO2 емисии между 121 и 136 г/км. Максималният въртящ момент е 170 N.m. от 3500 об./мин., което го прави подходящ за широк спектър от употреба, като същевременно намалява разхода на гориво и CO2 емисиите. 

Интеграцията на пропан-бутан в Renault CLIO, както и при Renault CAPTUR, е операция, извършвана директно в завода. За клиента това означава: лесна поръчка, без допълнително забавяне и едно лице за контакт за гаранцията и поддръжката на автомобила в мрежа, обучена за работа с тази технология. 

Още от своя дизайн, бензиновият двигател е проектиран да работи на гориво с пропан-бутан. Допълнителният резервоар за пропан-бутан, изработен от високоякостна стомана, е разположен на мястото на резервната гума, без да докосва резервоара за бензин като по този начин се запазва обемът на багажника. 

Възвратен клапан, 80% ограничител на запълване, ограничител на дебита, електромагнитен клапан и предпазен клапан допълват техническата система.

Автомобилът може да работи или на бензин, или на пропан-бутан. Той е оборудван с два отделни резервоара, един за бензин и един за пропан-бутан. С два пълни резервоара автомобилът има кумулативен пробег от над 1000 км.

Превключването е лесно за водача. Преминаването от бензин на пропан-бутан и обратно се извършва по два начина: ръчно, чрез специален превключвател, разположен в купето (избраният режим след това се повтаря при следващо стартиране на двигателя) или автоматично, когато резервоарът за пропан-бутан е празен. Пълненето на резервоара за пропан-бутан (32 л за Renault Clio) също е бързо и лесно (само 2 минути).

Друга силна страна на тази фабрична интеграция е, че обемът на багажника над пода остава непроменен (резервоарът за пропан-бутан е монтиран на мястото на резервното колело).

Renault CLIO се предлага в България от март на цени от 28 800 лв. с ДДС. 

Коментари
comments powered by Disqus