Цената варира от 37 300 до 41 000 евро в зависимост от конфигурацията
Хечбекът Renault Megane има хибридна задвижваща система E-Tech. Комбито Megane имаше това преди година, но сега изборът на каросерии с него се удвои (уви, седанът е лишен от внимание). Под капака има атмосферен 1,6 и два електрически мотора, свързани с необичайна мултимодална трансмисия без съединители.
Комбинираната мощност на системата достига 160 к.с., а батерията с капацитет 9,8 кВтч осигурява на автомобила 50 км пътуване само на електричество в комбинирания WLTP цикъл и до 65 км в градския WLTP цикъл. Бутонът EV може да бъде натеснат по всяко време, за да премине към чисто електрическа тяга.
Хибридът E-Tech винаги се стартира с чисто електричество и задвижва двигателя с вътрешно горене само при ускоряване . Средният разход на гориво е 1,2 л/100 км
До края на 2021 г. или началото на 2022 г. очакваме Megane E-Tech Electric (Megane-E, платформа CMF-EV), базирана върху концепцтаeVision. Тийзърите показват кърмата, интериор с многоетажна система за съхранение на конзолата и тунела, вертикален вентилационен дефлектор, разделящ цифровия чист и централния екран.
Продажбите на хибридни хечбек в Европа стартираха миналата седмица. Цената варира от 37 300 до 41 000 евро , в зависимост от конфигурацията, от които има четири (Business, SL Limited, Intens, R.S. Line). Базовото оборудване (като цяло, подобно на оборудването на обикновени бензинови аналози) включва система за смяна на режима Multi-Sense, 10,2-инчов цифрово табло с превключване на графики, електрическа ръчна спирачка с функция Auto-Hold, органайзер за зареждане кабели в багажника. Двете по-големи версии разчитат и на Easy Park Assist.