Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault Megane eVision тръгна на пътни тестове

05.03.2021 11:22

Смел електрически кросоувър, първият модел на Renault върху нова EV платформа

Renault Mégane eVision, първият специализиран електрически SUV на компанията , който ще влезе в производство тази година, за първи път е забелязан на тестове по обществени пътища.

Френската компания разкри смело оформения автомобил в концептуална форма миналата година, като шефът на компанията Лука де Мео обеща, че 95% от него ще изглежда серийният автомобил“.

Това се потвърждава от първите шпионски снимки на тестовете на конкурента Volkswagen ID 4 по обществени пътища. Въпреки че автомобилът е обвит в камуфлажна ливрея, се виждат тесните предни светлини, а също така седи на големи джанти . Капакът на електрическия порт за зареждане се вижда и на A-колоната от страната на пътника.

Страничният профил показва кросоувърния дизайн на автомобила, който, според де Мео при старта, има за цел да „преоткрие класическия хечбек по емоционален начин“.

Mégane eVision ще бъде първият EV на Renault, построен върху новата платформа CMF-EV на алианса Renault-Nissan-Mitsubishi, която ще се използва и за предстоящия SUV Nissan Ariya. 

Концептуалната версия включва 60 кВтч батерия, предлагаща автономен пробегат от 280 мили, и електрически мотор с мощност 215 к.с. задвижва предните колела. Както при Ariya, Mégane eVision вероятно ще се предлага с различни размери на батерията и с двойно предаване.

Mégane eVision ще бъде ключова част от основния план за трансформация на Renault Group, очертан от де Мео  наскоро, като компанията се ангажира да разшири своята електрическа гама и да си възвърне позициите на печелившия пазар от сегмента C.

Използването на името Mégane е създадено, за да спомогне за свързването на новия модел с минали автомобили на Renault и той ще се продава заедно със сегашния Mégane с двигател с вътрешно горене.

Mégane eVision ще бъде произвеждан в завода на компанията в Дуе, Франция, заедно с възродения електрически хечбек Renault 5 , който компанията представи наскоро.

Коментари
comments powered by Disqus