Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault Megane получи нова версия и дизел

21.05.2019 17:05

Дизелът 1,7 в комбинация с шестстепенна роботизирана трансмисия харчи средно 4,7 л/100 км

Новият двигател за Megane от гамата Blue dCi със селективен SCR азотен диоксиден конвертор и филтър за твърди частици вече се появи в Scenic.

Дизелът 1,7 в комбинация с шестстепенна роботизирана трансмисия харчи средно 4,7 л / 100 км (при цикъл WLTP). Хечбекът с такъв мотор може да ускори до сто от нула за 9,3 сек, а комбито е с 0,2 сек по-бавно. Максималната скорост е 205 км/ч.

Новият агрегат се присъединява към дизеловите мотори Blue dCi 95 и Blue dCi 115 в гамата на Megane, а предишните мощни двигатели, обозначени като Energy dCi (110, 130 и 165 к.с.), бяха въведени в гамата през миналата есен.

Дизеловият двигател, който отговаря на строгите емисионни стандарти Euro 6D Temp, генерира 150 к.с., а максималният  въртящ момент от 340 Нм се достига при 1750 об/мин. Megane с новия мотор струва от 32 800 до 35 600 евро, в зависимост от каросерията и оборудването. Междувременно производителят обяви, че изданието Limited , което досега бе достъпно за хечбека Megane, вече може да бъде купено и с каросерия комби Megane Estate (именно тази версия е на снимките).

Изданието Limited означава 17-инчови алуминиеви джанти Celsium, лъскави черни корпуси на огледалата за задно виждане, тонирани стъкла и табели Limited.

Като цяло, това е просто добре оборудвана версия на изгодна цена: базовото оборудване включва следене на маркировката о и знаците с предупреждение за превишена скорост, автоматично превключване на ниска / висока светлина, мултимедиен R-Link 2 с достъп до мрежата и седеминчов екран, сгъване огледала. Вярно е, че Megane Estate Limited не може да бъде купен с дизеловия двигател Blue dCi 150, но пък има Blue dCi 115 и бензинови двигатели TCe 115 и 140, с механична и роботизирана предавателна кутия. Ценовият диапазон на френския пазар е от 24 900 до 30 200 евро.

 

Коментари
comments powered by Disqus