Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault Megane RS ще претърпи леко обновяване

04.09.2019 10:05

Резултатите от промените ще видим след няколко дни на салона във Франкфурт

Фамилията Renault Megane, облечена в лек камуфлаж, е на активни тестове по пътищата на Испания. Казват, че резултатите от обновяването ще видим след няколко дни във Франкфурт. Очевидно е също, че няма да има значителни промени във външния вид - само корекция в нюансите. „Горещият “ Megane RS потвърждава тази теза. Фините разлики могат да се видят главно в технологиите за осветление.

Настоящият RS стартира на европейския пазар през декември 2017 г. Времето за мащабна реформа все още не е дошло. Очевидно, затова единствената иновация в предната част са „реснички“ във фаровете.

В техническо отношение светлините са напълно сменени. Долните бели секции вероятно ще служат като мигачи. Какво се крие под черните стикери, не е ясно. Двуцветните лети джанти са нови.

Обикновено Megane получава нещо от новото Renault Clio, но сега ревизия не заплашва двигателите на RS. Четирицилиндровият турбо агрегат 1,8 в базовото изпълнение генерира 280 к.с., 390 Нм, докато при версиите Trophy и Trophy-R мощността нараства до 300 к.с., а въртящият момент достига 400–420 Нм.  Вместо шестстепенна механична трансмисия клиентите може да поръчат роботизирана скоростна кутия EDC. Според неофициални информации Megane RS може  да разчита на модифицирано цифрово табло, нов медиен център R-Link с 9,3-инчов сензорен екран и, разбира се, на допълнителни системи за подпомагане на водача.

Коментари
comments powered by Disqus