Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault Megane: Tри нови двигателя

13.05.2009 10:09 5
5
2571845557

Французите разнообразяват палитрата от двигатели за компактния си автомобил Renault Mégane. Вече може да избирате между три различни агрегата плюс допълнително оборудване.

Моделът Renault Mégane с пет врати вече ще може да се поръча с 1,6-литров бензинов мотор, чиято мощност достига 110 к. с. Новата единица работи и с биоетанол Е85. От фирмата твърдят, че средният разход е 6,9 л/100 км (СО2 163 гр/км).

Mégane ще получи три нови двигателя

Като допълнителна възможност за модела с пет врати и за версията купе се предлага бензиновият агрегат ТСе 130. Двигателят с работен обем 1,4-литра е оборудван с турбокомпресор и развива 130 к. с. Максималният му въртящ момент е 190 Нм, а средният разход за 100 км пробег е 6,5 л. (СО2 153 гр/км).

Друг нов мотор за Renault Mégane e 2-литровият турблодизел с мощност 160 к. с. и въртящ момент 380 Нм. Дизелът позволява на модела с пет врати и на купето да ускорят от 0 до 100 км/ч съответно за 8,7 и 8,5 сек. и да реализират максимална скорост 215 и съответно 220 км/ч. Разходът на отговарящия на нормата Euro 5 двигател и при двата модела е 5,9 л/100 км (СО2 155 гр/км).

Допълнително оборудване

Mégane ще се предлага и с навигационната система Carminat TomTom в комплект с 5,8-инчов цветен дисплей срещу 490 евро. Нови са USB интерфейсът и 3,5-милиметровия линеен вход на озвучителната система, както и автоматичната спирачка за паркиране.

Моделът с двигател за биоетанол Е85 ще струва най-малко 19 050 евро, с ТСе 130 - 19 950, а с турбодизела – 23 550.

Коментари

Още един за дизайна
По отношение на вниманието към детайла, който немците проявяват, си абсолютно прав. Не виждам нищо лошо обаче да се търси нещо интересно и по отношение на дизайна. Да не забравяме, че именно поради тези инициативи се появяват нови класове-както навремето се появиха вановете - Рено Еспас 1984г., мини вановете започнали с Рено Сеник 1996г. и т.н., които така или иначе после се пуснаха и от някои немски фирми /Опел, Форд, Мерцедес, Фолксваген/, за да вземат и те своята част от пазарния дял. Интересно наистина, че БМВ и Ауди май нямат такива модели.

относно немският дизайн
Значи мерцедес, беемве, ауди и фолцваген имат големи радиаторни решетки. Беемве имат антена която прилича на перка на акула, ауди фарове и т.н. Докато при лексус примерно Всеки следващ модел е различен. Представете си наредени лексуси от един вид как еволюира през годините и вижте 1 Ес класа. Освен Дизайна при немците има още нещо което много ми харесва. При старите мерцедеси при затваряне на врата се чува звук се 1 се затваря сейф. Другите немски производители без опел в момента правят същата хватка. Ако сравним затварянето на лексус и на нов голф, ще забележите, че звукът на фолцвагена е като на голям автомобил, докато при японеца се 1 затваряш паянтова врата. На това му се казва внимание към детайла. Според мен!

Райко
А немците какъв дизайн имат?

мойто скромно мнение
Тези франчулия се побъркаха с този дизайн. Предишният меган все едно е от друга марка. Да не говорим за японските автомобили. Когато видях новият Авенсис си помислих, че е корейски автомобил. Немците обаче имат дизайн базиран на осъвршенстване на дизайна. При тях не се губи връзката от модел на модел.

десо
Най-накрая мощен дизел за меган.

comments powered by Disqus