Лидер в енергийния преход, начело на най-новите технологии и услуги
Този четвъртък Лука де Мео и екипът на марката Renault споделиха визията си за марката: лидер в енергийния преход, начело на най-новите технологии и услуги, работеща по по-устойчив и отговорен начин.
“Nouvelle Vague“: Електрически технологична и устойчива мобелност
Сърдечна марка, ориентирана към хората, Renault навлиза в нова ера, носейки вълна от модерност в европейската автомобилна индустрия.
„Nouvelle Vague“ ще превърне Renault в марка, ориентирана около технологии, услуги и чиста енергия, чрез проектиране на по-интелигентни и по-устойчиви автомобили и решения за мобилност. Това е в съответствие с ДНК-то на марката като компания, която се променя с времето, създавайки иновативни, модерни автомобили на всяка стъпка от развитието си. През 2021 г., повече от всякога, Renault се стреми да отговори на пазарните очаквания за отговорни, безвъглеродни, безопасни и рентабилни решения за мобилност, които са в съответствие с нуждите на клиентите.
По време на Renault Talk #1, Лука де Мео повтори посоката, зададена за марката, в основата на плана Renaulution:
- Индустриален лидер в енергийния преход, марката Renault ще бъде най-зелената марка в Европа през 2030 г., като 9 от 10 продадени автомобила ще бъдат електрифицирани.
- В челните редици на технологиите и услугите марката Renault оформя бъдещето на градската мобилност, главно чрез „Software Republique“. Повече от 2000 инженери от 5 водещи компании в бранша ще предоставят своя общ опит в киберсигурността, изкуствения интелект, обработката на данни, софтуера и микроелектрониката, за да предоставят решения за мобилност до ключ за градовете и общностите.
- Renault Re-Factory - първият в Европа център за кръгова икономика - отбелязва движение към по-устойчив и отговорен модел, с до 120 000 рециклирани автомобила (включително електрически) всяка година. Почти 80% от стратегически рециклираните материали ще бъдат използвани повторно в нови батерии. До 2030 г. Renault ще се превърне в най-добрия автомобилен производител в света, що се отнася до процента на рециклирани материали в новите автомобили.
- Renault пренася своите „автомобили за живеене“ в горните сегменти: до 2025 г. ще бъдат лансирани седем модела в сегменти C и D, всички от тях електрифицирани. Arkana бележи началото на търговската офанзива. Следващото поколение Megane E-TECH Electric, автомобил, олицетворяващ бъдещето на свързани и напълно електрически автомобили, също ще бъде лансиран в най-близко бъдеще. И накрая, текущите подобрения на хибридната технология E-TECH ще продължат да осигуряват на предстоящите автомобили от сегменти C и D най-доброто по отношение на ефективност и удоволствие от шофирането.
Нова ера, ново лого
През цялата си история марката Renault претърпява многократни промени във визуалната си идентичност. Но едно нещо остава непроменено от 1925 г.: незабавно разпознаваемият диамант на Renault, истинска икона за марката.
Най-новата интерпретация е създадена през 1992 г. и макар да е преработена през 2015 г., постепенно остарява. Тъй като марката е дълбоко вкоренена в съвременен международен пазар, нейното наскоро представено лого е по-модерно и жизнено и служи на ключова цел: да представи марката Renault като по-свързана и надградена около ориентирани към хората ценности. Рационализиран дизайн, без типограма или подпис, логото е с отворена форма, като по този начин отразява откритостта и прозрачността на марката.
Новото лого е разработено съвместно с консултанти на Landor&Fitch и от следващата година ще бъде постепенно внедрено в моделите и мрежата на Renault. До 2024 г. цялата гама на марката ще носи новото лого.
Жил Видал, дизайн директор Renault, разкрива как ще изглежда логото в задната част на новото Renault Megane E-TECH Electric, което ще бъде лансирано на пазара през 2022 г.
Жил Видал представя и два интериорни примера за това как изживяването на борда е преразгледано и подобрено, включително:
- високотехнологични бордови системи и първокласни екрани
- увеличено пространство с повече отделения за съхранение за допълнителен комфорт и удобство
- преработени линии, пространства и материали, които въплъщават нова ера.
Нова изразителност на марката
Според Арно Белони, вицепрезидент глобален маркетинг Renault, „Nouvelle Vague“ се отразява и в рекламата на марката. Наситена с креативност и модерност, тя включва някои от най-емблематичните сувенири за марката: Renault Fuego, кавъри на култови класики като „ Johnny & Mary“, или трикото Renault-Gitane, представено в новата реклама на Captur E-TECH Hybrid.
Новата идентичност на марката вече е основна характеристика на рекламните кампании и комуникации на Renault. Тя ще бъде поместена и на уебсайтовете на марката през следващия месец.
E-TECH хибридната офанзива на Renault
С повече от 10 години опит и почти 400 000 продадени автомобила към днешна дата марката Renault е лидер на европейския пазар на електромобили. Изграждайки своя опит в изцяло електрическите автомобили, марката Renault разширява гамата си от електрически модели с хибридни и plug-in хибридни версии на основните си модели с двигател с вътрешно горене.
С повече от 150 патента на свое име и използвайки опита на марката във Формула 1, хибридната технология E-TECH е толкова уникална, колкото и модулна. Както в хибридната, така и в plug-in хибридната си версия, технологията осигурява най-добрата енергийна ефективност и удоволствие от шофирането, като същевременно намалява въглеродните емисии и разхода на гориво.
През 2020 тази революционна технология беше представена за три от основните модели на марката, като начин да предостави удоволствието от електрическата мобилност на всеки:
- Clio E-TECH Hybrid,
- Captur E-TECH Plug-in Hybrid
- Megane Grandtour E-TECH Plug-in Hybrid.
През 2021 г., с предстоящото лансиране на Arkana, Captur E-TECH Hybrid и Megane Sedan E-TECH Plug-In Hybrid, марката Renault вече разполага с електрифицирана гама от шест хибридни и plug-in хибридни автомобила E-TECH.
Жил Льо Борн, изпълнителен вицепрезидент инженеринг Renault Group, потвърждава, че марката се подготвя за бъдещето, като разширява обхвата на своята хибридна технология E-TECH върху бъдещите поколения.