Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault-Nissan може да бъде конкурентен без нови партньори

05.06.2015 10:22
Renault-Nissan може да бъде конкурентен без нови партньори

Двете автомобилни компании са спестили повече от 3 милиарда евро (3,31 милиарда щатски долара) през 2014 г.

Renault и неговият партньор Nissan продължават да увеличават икономиите чрез взаимодействие си и могат да си поставят по-дългосрочни цели, без да разширяват настоящия си алианс, заяви главният изпълнителен директор Карлос Госн.

Двете автомобилни компании са спестили повече от 3 милиарда евро (3,31 милиарда щатски долара) през 2014 г. от споделяне на разходите за нови автомобили и развитие на технологиите в сравнение с 2,8 милиарда евро през предходната година, каза Госн. Компаниите ще планират конкретни финансови показатели и спестяване на разходите от съвместните си действия през юли тази година.

Renault и Nissan ще продължат да  намалят разходите за разработване на нови леки и товарни автомобили, включително и електрически превозни средства, както и да бъдат конкурентоспособни, без да  вземат друг партньор, каза Карлос Госн. Целта на алианса е да спести 4,3 милиарда евро до 2016 г.

Алиансът Renault-Nissan разкрива своите финансови сметки за спестяване на разходите като пример за предимствата на двете автомобилни компании от сътрудничеството за разработване на нови превозни средства и технологии, в това число и системите за автономно шофиране.

Алиансът, сформиран през 1999 г., когато Renault спаси Nissan от фалит, при което Renault придоби 43,4% от Nissan, докато японската компания има 15% дял във френския автомобилен производител . 61-годишният Карлос Госн е главен изпълнителен директор и на двете компании.

В крайна сметка Nissan днес вече е по-голям от Renault и продава около две трети от общо 8 милиона автомобила, продавани всяка години от двете фирми.

Алиансът се развива успешно и благодарение на промишлените партньорства с Daimler и Mitsubishi Motors. Daimler и Renault-Nissan вече имат 13 съвместни проекта, подчерта Госн.

Серджо Маркионе, шеф на Fiat Chrysler Automobiles, наскоро възбуди нов дебат в автомобилната индустрия за повече консолидация, за подкрепа на големите инвестиции, необходими за създаване на по-чисти, по-безопасни автомобили.

По този повод Госн заяви, че Renault и Nissan не се нуждаят от нови партньори. „Не трябва да излизаме извън границите на това, което правим сега, за да бъдем конкурентоспособни”, каза Карлос Госн за Reuters в сряда.

Госн посочи, че Renault Kwid стартира в Индия миналия месец с начална цена от около 4000 евро. Платформата на бюджетния хечбек е проектирана в Индия и ще бъде в основата на нов модел на Nissan за марката Datsun, чието производство ще започне през следващата година, допълни Госн.

В зависимост от това колко добре ще се продават тези автомобили в Индия, Госн заяви, че архитектурата  на Kwid ще се използва и на други пазари по света. „Това е глобална платформа”, подчерта той.

Kwid е първият автомобил, изграден върху новата платформа на алианса CMF. Бъдещите автомобили от платформата ще бъдат предназначени  за такива пазари като Африка или Южна Америка.

Коментари
comments powered by Disqus