Продажбите достигнаха 1,88 милиона леки автомобила за периода януари-юни 2017
Renault обяви рекордни продажби на нови автомобили за първото полугодие в резултат на устойчивата офанзива на моделната си гама. Така световните продажби на групата скочиха с 10,4%, след като лансира нов кросоувър в Китай и поднови пазарното си присъствие в Иран.
Продажбите достигнаха 1,88 милиона леки автомобила за периода януари-юни, заявиха от Renault днес (понеделник), което и с четири пъти повече в сравнение с разширяването на световния автомобилен пазар от 2,6% за същото време.
Renault спечели редица дизайнерски награди на свои модели под ръководството на главния дизайнер Лорънс ван ден Акер, който се присъедини към компанията преди осем години. Продажбите на групата се възползваха и от нарастването на европейското търсене на марката Dacia, а отскоро и от успеха на субкомпактния SUV - Captur.
"Нашата стратегия за обновяване на гамата и географското разширяване продължава да дава резултати", каза шефът по продажбите Тиери Коскас.
В Европа, която все още заема най-голяма част от продажбите, Renault отбеляза ръст от 5,6% на новите доставки, изпреварвайки пазара благодарение на ръст от 9,3% на Dacia след обновяването на компактния Sandero ".
Подновяването на продажбите на иранския пазар доведе до удвояване на новите реализации до 68 365 единици.
Новите модели на руската марка Lada доведоха до увеличение на продажбите с 14%.
Търсенето на автомобили в Русия и Бразилия се очаква да нарасне с 5% или повече през тази година, казват от Renault, като бъдат подобрени "стабилните" прогнози на пазара от февруари. Освен това групата прогнозира ръст на световния пазар с 1,5-2,5% в сравнение с предварителния ръст от 1,5-2%.
Азиатско-тихоокеанските продажби се увеличиха с повече от половината до 100 452 автомобила през първата половина на годината, посочват от Renault, подпомогнати от търсенето на новия SUV Koleos в Китай, чиито продажби се увеличиха три пъти до почти 36 000 автомобила.