Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault показа второто поколение на Captur

03.07.2019 11:44

Новата генерация на градския кросоувър показва множество заемки от Clio V

Renault CAPTUR има 1,2 милиона продадени автомобила от лансирането си през 2013 г. досега. То бързо се превръща в най-продавания автомобил в своя сегмент, както във Франция, така и в Европа. Моделът запазва тази позиция и през 2018 г., когато реализира над 230 000 продажби в цял свят.

Новото Renault CAPTUR се обновява, като подсилва успешната си идентичност, за да отговори на изключително конкурентния пазар. Моделът се трансформира, демонстрирайки атлетични и динамични контури на SUV автомобил. Автомобилът е по-гостоприемен благодарение на интериорна революция, която му позволява да навлезе в ново измерение на технологии и качество. Характеристиките му са достойни за модели във високия сегмент.

Лансирането на новото Renault CAPTUR е част от стратегическия план Drive the Future (2017-2022) на Groupe Renault и е един от ключовите модели.

Значението на модела е подсилено от международното му измерение. Продавано на всеки континент, новото Renault CAPTUR ще бъде произвеждано и в Китай, силно стратегически регион за Groupe Renault. То вече носи едно и също име на всеки пазар, включително в Южна Корея под марката Renault.

Значението на новото Renault CAPTUR се дължи и на технологичните му иновации, които отговарят на трите стълба на мобилността на бъдещето, представени в стратегическия план:

•   Електрическо задвижване: до края на плана Groupe Renault ще има 12 електрифицирани модела в своята гама. Новото Renault CAPTUR ще бъде първият модел на Renault, който ще се възползва от plug-in хибриден двигател, наречен E-TECH Plug-in - резултат от технология, разработена от Алианса.
•   Свързаност: в края на същия период 100% от автомобилите на ключовите пазари на компанията ще бъдат свързани. Новото Renault CAPTUR перфектно илюстрира тази динамика с новата си свързана мултимедийна система и екосистемата Renault EASY CONNECT.
•   Автономност: до края на плана Groupe Renault ще продава 15 модела, оборудвани с технологии за автономно управление. Новото Renault CAPTUR ще бъде един от пионерите. Новото Renault CLIO  представя системи, водещи до автономно управление, като стандартно оборудване на моделите в сегмент В.

Новото Renault CAPTUR е в основата на стратегията на Groupe Renault за подсилване на синергиите в Алианса. Това се осъществява главно чрез разработка на общи технологии и чрез използването на нови платформи като платформата CMF-B, използвана и при новото Renault CAPTUR. Новата й електрическа и електронна архитектура прави възможно вграждането на последните технологични иновации, за да се отговори на новите изисквания на пазара.

Коментари
comments powered by Disqus