Автомобилът получава модернизиран 1,8-литров турбодвигател с 300 к.с. и 400 Нм
Френският автомобилен производител Renault представи най-бързата версия на "горещия" хечбек Megane RS от ново поколение, което традиционно получава допълнение Trophy в името. В бъдеще „горещият” модел ще се опита да постави рекорд на Северната дъга на Нюрбургринг сред автомобилите с предно предаване.
Новото Renault Megane RS Trophy получава модернизиран 1,8-литров четирицилиндров турбодвигател, чиято мощност е увеличена от 280 к.с. и въртящ момент от 390 Нм до 300 к.с. и 400 Нм. Агрегатът може да се комбинира с шестстепенна ръчна трансмисия или с роботизирана предавателна кутия EDC. С този мотор автомобилът може да ускори до 100 км/ч за 5,7 сек. Максималната скорост е 260 км/ч.
От стандартния хечбек Renault Megane RS Trophy се отличава с пренастроено окачване, алуминиеви 19-инчови джанти, както и доработен аеродинамичен бодикит на каросерията с усъвършенстван заден спойлер и преден дифузор.
Публичната премиера на Renault Megane RS Trophy ще се състои през октомври 2018 г. на автомобилното изложение в Париж, а опитът за поставяне на рекорд на Нюрбургринг ще бъде направен малко преди или малко след премиерата му. Сегашното постижение на Северната дъга сред автомобилите с предно предаване принадлежи на Honda Civic Type R с мощност 320 к.с., който измина трасето за 7 мин и 43,8 секи.