Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault R-Space: Семеен живот

02.03.2011 12:28

Ако се съди по прототипа R-Space, то следващата генерация на Scenic ще сложи край на конвенциите и ще се сдобие не само с типичната за минивановете функционалност, но и със значителна доза агресия, характерна на този етап единствено за спортните модели на Renault.

R-Space е третият концептуален модел на марката след DeZir и представения също в Женева Captur, който е проектиран от новия главен дизайнер на Renault и бивш на Mazda Лоренс ван ден Акер. И това се вижда с просто око, защото екстериорният дизайн на дългия 4250 метра автомобил е колкото футуристичен, толкова и приемлив дори за серийната продукция въпреки отварящите се в посока, обратна на движението, задни врати.

Що се отнася до интериора обаче, R-Space е изцяло в сферата на фантастиката, защото в задната част на минивана са разположени 27 куба, който посредством електромотори оформят по всевъзможен начин пространството в автомобила. Равният под може с лекота да бъде заменен от седалка за трима или от масичка в средата, а при положение, че R-Space е паркиран, децата ви могат да избират каквато си пожелаят конфигурация на тези 27 куба.

„Опитахме се да осигурим отчетлив визуален и функционален контраст между средата на водача, където фокусът е върху удоволствието от шофирането, и между оригиналната задна секция, която представлява своеобразен детски кът“, коментира Александр Гомие, отговорен за интериорния дизайн на прототипа.

Инженерите на Renault са обърнали специално внимание и на силовия тракт, тъй като под капака на R-Space работи 900-кубиков мотор с принудително пълнене и директно впръскване, комбиниран с EDC трансмисията с два съединителя.

Новият двигател, който генерира 110 к.с. и 160 Нм, представя бъдещото поколение Energy TCe бензинови мотори на Renault, чиято пазарна премиера е планирана за догодина. Специално този се нуждае от 3,7 литра гориво за 100 километра пробег и отделя 95 г/км емисии CO2 благодарение на интелигентната DRIVINGECO² система, която се грижи за максимално ефективния режим на работа на двигателя.

Въпреки скромния си работен обем новият 900-кубиков мотор позволява на R-Space да покрие класическия спринт за приемливите 11 секунди и да достигне максимална скорост от 200 км/ч.

Коментари
comments powered by Disqus