Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault разкри данните на Megane R.S.Trophy-R

08.07.2019 09:24

Новият модел запазва 1,8-литровия турбо двигател с мощност 300 к.с. от Renault Megane R.S.

Renault представи официално спортния хечбек  Megane R.S. Trophy-R, който стана новият рекордьор на Северната дъга на пистата Нюрбургринг сред автомобилите с предно задвижване.

Новият модел запазва 1,8-литровия турбо двигател с мощност 300 к.с. от Renault Megane R.S., представен през юли 2018 г. Trophy, но работи в комбинация само с 6-степенна механична скоростна кутия. Доработено е окачването, в което са използвани амортисьори Ohlins, инсталирани са  нови спирачки Brembo (карбоно-керамични механизми се предлагат срещу допълнително заплащане), подобрена е аеродинамиката на хечбека.

Модификацията R.S. Trophy-R е със 130 кг по-лек в сравнение с оригиналния R.S. Trophy. Масата е намалена чрез премахване на системата за управление на задните колела, фаровете за мъгла, задните чистачки и демонтиране на задната седалка, монтиране на седалки Sabelt от карбон, олекотен акумулатор, нови 19-инчови джанти Fuji Light с гуми Bridgestone Potenza S007, титанова изпускателна система Akrapovic, капак от стъклопласт и леки стъкла. Като опция се предлагат и джанти от карбон, което дава възможност за олекотяване на автомобила с още 8 кг.

Тиражът на новия Renault Megane R.S. Trophy-R ще бъде 500 екземпляра, от които само 30 автомобили могат да бъдат закупени с карбонови джанти.

Коментари
comments powered by Disqus