Сайтът www.renault.bg вече има нова визия. Тя е в унисон с новия корпоративен слоган на марката Drive the change (Поведи промяната), който Renault лансира в следствие на представянето на една напълно обновена гама модели, както и на широката гама от електрически автомобили с нулеви вредни емисии, достъпни за всички.
Сайтът посреща посетителите си с най-новия модел на марката - Fluence. Интерфейсът е семпъл и изчистен, позволяващ лесна ориентация при търсене на нужната информация.
В директория “Открийте Renault” посетителите могат да се запознаят с информация от историята на марката до най-актуалните проекти и приоритети, свързани с опазването на околната среда, корпоративната култура, иновации и технологии и т.н.
Ключов елемент от структурата на сайта е „Гамата на Renault”. Всеки от моделите, който е в продажба на българския пазар, е представен чрез самостоятелен мини сайт. В него информацията е поднесена по интерактивен и увлекателен начин.
В секция „Услуги” посетителите лесно ще намерят всичко отнасящото до следпродажбеното обслужване на марката, а „Горещи оферти” разкрива какви са най-атрактивните предложения за актуални оказионни автомобили.
Сайтът предлага и множество препратки към връзки с ключови уеб сайтове за Renault като www.renault.com, www.cars-top-offers.com, www.renault-safety.com/bg и т.н.