Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault също даде ултиматум на ФИА

13.05.2009 15:45 2
2
2571845658

Френският производител обяви официално, че ще преразгледа участието си във Формула 1, ако ФИА не ревизира правилника в частта му за лимитрания бюджет.

В края на месец април Световния съвет по моторни спортове ратифицира предложението на Макс Мозли за лимитиран бюджет във Формула 1 за 2010 година. Горната граница на разходите бе фиксирана на 40 милиона паунда, а приемането й бе обявено единствено като пожелателно. Тези тимове, които не се съобразят с тази сума и продължат да харчат с широк размах обаче, ще бъдат сериозно ограничени технически, докато нискобюджетните отбори ще се ползват с голяма свобода по отношение конструкцията на болида.

Въвеждането на два технически правилника провокира сериозно недоволството от страна на участниците в шампионата. Първо Toyota обяви, че ще изтегли своя отбор от Формула 1, а няколко дена по-късно и Дитрих Матешиц заяви, че смята да извади Red Bull и Toro Rosso, ако ФИА не ревизира регулациите за сезон 2010. Голямата бомба пусна вчера Ferrari. Италианският тим, който негласно се ползва с протекциите на ФИА, също съобщи официално, че може да сложи край на участието си във Формула 1, след като не е пропуснал нито един сезон от създаването на шампионата от 1950 г. досега. Днес и Renault се присъедини към групата на протестиращите, а не е изключено в близко бъдеще това да направят още BMW и McLaren-Mercedes.

„Разочаровани от това, че конструктивните предложения на FOTA, в т. ч. плана за ограничаване на разходите за периода 2009 – 2012 година, които бяха детайлно проучени от членовете на FOTA, бяха напълно игнорирани от страна на ФИА, която не показа никакво желание  за консултация с отборите“, се казва в официалното изявление на френския тим.

„Няма как да не подчертаем, че FOTA зададе ако не по-ниски, то поне аналогичните финансови цели с тези на ФИА. От Renault обаче вярваме, че прилагането им трябва да стане по напълно различен начин, с който да са съгласни всички страни.“

В официалното изявление се казва още, че ФИА, FOM и FOTA трябва да си сътрудничат, за да постигнат оптималния баланс между приходи и разходи във Формула 1 и че световният шампионат трябва да бъде ръководен от един-единствен технически правилник.

Междувременно ФИА потвърди, че Макс Мозли ще присъства на срещата, която Асоциацията на отборите във Формула 1 е планирала за тази седмица, и ще дискутира с тим-шефовете евентуалните промени в правилника. Срокът за подаване на заявки за участие във Формула 1 през следващия сезон изтича на 29 май тази година.

Коментари

Адолф Грубер
Адаш пиши и мен, на там отиват нещата. Незнам колко сериозни са Ферари, Рено и Тойота но нещата отиват на зле, БМВ май и те пея тази песен!

Грюбер
Ако понамалят още малко максималния бюджет на отборите, догодина може и аз да участвам във Ф1 :)

comments powered by Disqus