Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault Twingo Trophy V8: Измислици-премислици

28.10.2009 14:45

Втората генерация на Renault Twingo, която се появи на пазара през 2007 г., отнесе множество критики заради консервативния си дизайн. Вероятно това е една от причините френският тунер Lazareth Auto Moto да заложи на предходната версия при реализацията на безумния проект Renault Twingo Trophy V8.

Най-мощната заводска версия на модела е представеният в началото на 2008 г. Twingo Renaultsport (от второто поколение), чийто 1,6-литров мотор генерира 133 к. с. Подобна мощност звучи впечатляващо на фона на скромните за модела габарити, но не и когато Lazareth Auto Moto вземе нещата в свои ръце. Защото френският тунер е инсталирал 3,5-литров V8 там, където при първата генерация на Twingo се подвизават задните седалки.

Моторът е от Range Rover и не е първа младост, тъй като генерира „само“ 200 к. с. Куплиран е с пестепенна механична скоростна кутия, която задвижва задните колела.

За да обуздаят достолепния V8, инженерите на Lazareth Auto Moto са модифицирали изцяло окачването, като предната и задната следа са увеличени драстично. Шасито е подсилено с тръбна стоманена подрама, преработена е спирачната система, а стандартните колела са заменени с 18-цолови, „обути“ с гуми на Yokohama (тези за предната ос са широки 230, а за задната – 320). Драстичните промени по ходовата част налагат драстични промени и по оптиката на Twingo Trophy V8, като най-голямо впечатление правят раздутите калници и прагове, новите брони и масивният дифузор.

В интериора на Twingo Trophy V8 ще откриете седалки на MOMO, тапицирани с алкантара, спортен волан и дигитален дисплей, който замества класическите контролни уреди.

И ако всичко това не ви се струва прекалено, има само още една-единствена причина да се откажете от Twingo Trophy V8 и това е цената. Lazareth Auto Moto вдигат летвата на 70 000 евро.

 

Коментари
comments powered by Disqus