С цел да отбележи конкретизирането на проекта, който ще постави нова ера в развитието на автомобилите – масовото производство на електрически автомобили с нулеви вредни емисии, достъпни за всеки, Renault лансира уебсайта www.ze.renault.bg. Той предоставя информация за ключовите моменти на програмата, както и детайли около функционалността, безопасността и техническите специфики на бъдещите 100% електрически автомобили.
Създаването на сайта www.ze.renault.bg представлява първата фаза от подготовката за лансирането на автомобили с нулеви вредни емисии („Zero Emissions”) на марката. Следващата стъпка ще бъде направена по време на автомобилния салон във Франкфурт с представянето на четири експоната, предопределящи гамата електрически автомобили на Renault за 2012г. По този начин компанията има амбицията да се превърне в лидер на пазара в световен мащаб, предлагащ пълна гама електрически автомобили, достъпни за всички.
Опазването на околната среда представлява едно от основните предизвикателства, пред които автомобилната индустрия трябва да се изправи в следващите години, както и стратегическа насока за развитието на Renault. С лансирането на програмата Eco2 през 2007 г. компанията представи своите основни принципи и ангажименти в областта.
Понастоящем Renault се позиционира на трето място в света по отделяни вредни CO2 емисии (според нормата CAFЕ). Въпреки това компанията е решена да стигне още по-далеч. Ето защо тя започна да се развива в областта на електрическите автомобили, които представляват най-доброто решение, предлагащо мобилност в дългосрочен план в отговор на проблемите, свързани с глобалното затопляне, замърсяването на въздуха, енергийната зависимост.
Когато други автомобилни производители вече говорят за един модел електрически автомобили, Renault предпочита да говори за пълна гама електрически автомобили: надеждни, атрактивни, с динамично поведение на пътя, на цени, еквивалентни на конвенционалните автомобили (с еквивалентен дизелов двигател). Ангажимента на Renault цели да даде възможност на широк кръг от потребители да се възползват от по-екологични автомобили (без отделяне на вредни газове), със социална ориентираност (функциониращи безшумно), без никакъв компромис що се отнася до представяне, сигурност и разходи по поддръжка.