Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault ZOE: Френска еволюция

11.12.2019 15:43

Първа среща с актуалната версия на малкия французин с електрическо задвижване

ZOE се появи на пазара за пръв път през 2013 година и още тогава се превърна в един от предлаганите на сравнително разумна цена модели с изцяло електрическо задвижване. Сега Renault представя автомобила в основно обновена форма и с нова, по-голяма като капацитет батерия, която позволява автономен пробег от 395 километра според критериите на WLTP.

Отвън дребосъкът променен по-скоро слабо. Най-лесно забележими са разликите по предната част, чието изражение сега е значително по-категорично в сравнение с миловидния предшественик. Изпълнените изцяло по LED технология предни фарове също са модифицирани, а задните светлини са получили нова графика и динамични мигачи.

Батерия със сериозен капацитет

Най-съществената новост остава невидима за окото: предлаганата като опция батерия с нетен капацитет 52 киловатчаса. Новата батерия е по-тежка само с 20 килограма спрямо по-малкия вариант, като масата й се равнява на 325 килограма. По-достъпният вариант черпи електроенергия от 41-киловатчасова батерия.
Интериорът е запазил мерките на досегашния модел, което на практика означава, че мястото на първия ред и в багажника е съвсем задоволително, а на втория ред е леко ограничено. Посредством сгъване на разделените в съотношение 1/3 към 2/3 задни облегалки вместимостта на товарното отделение може да бъде увеличена от 338 на над 1200 литра, което е действително добро постижение за представител на малкия клас.

Нова централна конзола

Напълно ново е оформлението на централната конзола, в чиято горна част при високите нива на изпълнение се перчи 9,3-инчов сензорен екран с висока резолюция. Добрата новина е, че климатичната инсталация се управлява от отделен блок, което значително подобрява ергономията. Позицията зад волана е необичайно висока, което пък от своя страна се отразява добре на обзора от мястото на водача. Страничното накланяне на каросерията се придържа в разумни граници, но по отношение на прецизността и най-вече на обратната връзка на кормилното управление има какво още да се направи.

Повече за впечатленията ни от новото Renault ZOE можете да откриете на страниците на декемврийския брой на списание auto motor und sport България.

Текст: Божан Бошнаков
Снимки: Renault

Коментари
comments powered by Disqus