Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renegade: Мечтата на ентусиаста

13.03.2007 19:03

Renegade дава на заклетите ентусиасти точно онова, което търсят - ненадмината мощност и прецизна управляемост, достъп до екстремни терени. Той позволява както спортна езда с мощна доза адреналин, характерни за състезателните машини, така и удоволствието от разходка сред природата.

Първото, което прави впечатление в тази машина, е големият 800-кубиков V-образен двигател с максимална мощност от 62 конски сили. На пръв поглед това е старият добре познат и изпитан агрегат на Outlander 800, но тук инженерите от Valcourt реализираха едно свое гениално хрумване - промениха ъгъла между цилиндрите на 80 градуса. Това увеличи мощта и динамиката на двигателя, намали  значително вибрациите и шума и направи ездата с новия Renegade още по-приятна и атрактивна. В сърцето на агрегата също ни очаква изненада. Новата инжекционна система, специално разработена от Siemens с два VDO-инжектора и 46 милиметров дросел, реагира светкавично и прецизно и при най-лекото докосване. Същевременно тя гарантира безотказен старт на двигателя при екстремни климатични условия от -55 градуса и над 2500 метра надморска височина. Трансмисията на Renegade е дело на инженерите на Can-Am.

Уникалната Visco-Lok задвижваща система на предните колела с прогресивно блокиране на диференциала е своеобразен връх в АТV-индустрията. Системата не само регулира скоростта на предаване на въртящия момент, но същевременно контролира и пререзпределя мощността в двигателните колела. Въртящият момент се предава директно на вариаторната предавателна кутия от типа СVТ. Това елиминира необходимостта от ръчно превключване и дава на ездача допълнителни възможности за изява.Същевременно СVТ-трансмисията е така конструирана, че позволява индивидуална настройка съобразно изискванията на ездача и трасето.

В предното окачване на Renegade има няколко елементи, които заслужават особено внимание. На първо място това е специалната геометрия, която  ограничава страничния наклон  на машината  и запазва контрола върху управлението дори и при най-острите завои. Предните амортисьори са разположени  по начин, който позволяват  максимален ход от цели 203 мм, което заедно с двете люлеещи се  А-образни рамена осигурява стабилност, независимо от предизвикателствата на терена.

В предишните модели на Outlander 800 спирачните дискове са монтирани преди вътрешните карета на предните полуоси. Но конструкторите от Can-Am установиха, че изнасянето на спирачните ротори максимално навън в предните главини повишава спирачната ефективност. В резултат новия Renegade е подсигурен с по-надежден спирачен контрол особено в случайте на рязък завой при висока скорост и при спускане. Задното окачване е  независимо с едноточково закрепване и позволява до 230мм ход на задните амортисьори, като запазва геометрията  на колелата при страничен наклон. При движение напред задните колела не променят страничния си наклон (както при двойнораменното окачване). Това дава на Renegate допълнителна теглителна мощност, като  усилва сцеплението с терена.

В предния панел  на Renegade непосредвено пред кормилото е разположен изцяло обновения мултифункционален дисплей. Компактният цифров уред  показва 4х4 или 4х2 положението на двигателните мостове, позицията на скоростния лост – бързи-бавни, скоростомер, хронометър, оборотомер и функция за самодиагностика на двигателя.
Коментари
comments powered by Disqus