Мартина Христова заема поста Renault & Dacia, считано от 24 януари 2018
Мартина Христова заема поста Маркетинг директор Renault & Dacia, считано от 24 януари.
Мартина Христова има почти 10 години опит в автомобилния сектор. Кариерата й в Рено Нисан България стартира през февруари 2013 на поста Мениджър Комуникации Renault & Dacia. Година по-късно Мартина започва да отговаря за комуникационната стратегия на третата марка от портфолиото на компанията – Nissan.
Мартина има магистърска степен „Бизнес мениджмънт и технологии“ от университет Шефилд, Англия. Завършила е „Международен бизнес в хотелиерството и туризма“ в Сезар Риц, Швейцария.
За момента Мартина Христова ще съчетава позициите Маркетинг и Комуникации до намирането на подходящ кандидат за позицията Мениджър Комуникации.
Предшественичката в екипа – Михаела Георгиева, ще поеме нови предизвикателства извън екипа на Рено Нисан България.