Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рено Нисан България с положителна оценка за 2009

28.01.2010 13:10

Благодарение на обновената си гама Renault увеличава пазарния си дял при леките автомобили. Dacia Logan остава най-продаваният модел в България за трета поредна година. Nissan увеличава пазарния си дял до 2,87%.

През 2009 година девет нови модела обновиха продуктовата гама на Renault. Благодарение на това марката увеличи пазарния си дял при леките автомобили с 0,27%. Клиентите на Renault имаха възможността да се запознаят с новия Megane Hatch и Coupe през месец април. Благодарение на атрактивния дизайн, икономичните двигатели и отличното пътно поведение моделът успя да привлече вниманието на корпоративни и частни клиенти, което доведе до увеличаване на пазарния му дял от 0,24% на 0,81%.

След него в България пристигнаха и новото Clio, Clio Grandtour и спортният модел Clio RS, последвани от Laguna Coupe, Grand Scenic, Megane Grandtour и Fluence. Renault завърши 2009 година с пазарен дял от 3,63%. През 2010 ще разчита на налагането на пазара на обновеното семейство Megane, както и на лансирането на нови продукти в лицето на новия Master и спортния Megane RS.

Dacia Logan за трета поредна година остава най-продаваният модел в България, а Sandero прогресивно се налага в сегмента на компактните автомобили. Dacia приключва годината с пазарен дял от 6,78%. През 2010 предстои обогатяване на гамата с излизането на модела Duster в сегмента на 4х4 автомобилите.

Nissan от своя страна, въпреки рецесията, увеличи пазарния си дял от 2,61% на 2,87%. Успехът се дължи на отличните резултати в сегментите на компактните и премиум SUV автомобили, където Nissan остава безапелационен лидер с пазарен дял от 11,2%. Това е възможно благодарение на нарастващите продажби на доказалия се на пазара Nissan Qashqai, както и като цяло на добрите продукти, конкурентни цени и гъвкави лизингови схеми. През 2010 Nissan ще представи обновеното лице на Qashqai през март, a по-късно през годината ще се появят и лекотоварният NV200, компактният кросоувър Qazana и новата Micra.

„2009 беше тежка година за всички. Въпреки всичко ние успяхме да лансираме девет нови модела Renault и резултатите са видими. С Dacia клиентите откриха предимствата на марката, съчетаваща атрактивни цени с обширно пространство и надеждност, а Nissan продължи да държи лидерските си позиции в сегмента на SUV автомобилите”, коментира Бернар Нувиал, генерален директор на Рено Нисан България.

„През 2010 година целта ни е да увеличим пазарния си дял. Ще продължим да представяме нови модели, които вярвам, ще ни помогнат да постигнем желаните резултати. Започваме новата година готови да се справим с поставените предизвикателства”, потвърждава Нувиал.

Коментари
comments powered by Disqus