Рено Нисан България избра темата за третото издание на конкурса Мастер Инициатива : “Първата стъпка е да привлечем клиента. Но след покупката на автомобила, как да го задържим в дългосрочен план?”.
„Тази година предлагаме на студентите тема в областта на продажбеното и следпродажбено обслужване и отражението, което то оказва върху отношението на клиентите към марката. И по-конкретно как да задържим клиента в дългосрочен план и да спечелим неговата лоялност”, заяви Бернар Нувиал, генерален директор на Рено Нисан България.Студентите от висшите учебни заведения могат да сформират екипи и да се запишат за участие до 31 януари 2009 на интернет страницата на проекта . Жури, състоящо се от представители на Рено Нисан България и техните партньори от Publicis Marc, Consulteam и списание auto motor und sport ще избере петте отбора финалисти, които лично ще защитят проектите си в началото на май, когато ще бъдат определени и двата отбора победители.
Мастер Инициативата е проект, създаден през 2007 година за студентите, записали магистратура или завършващи бакалавърски програми. Той предоставя една рядка възможност за българските студенти да приложат наученото на практика и да се изявят в сферата на истинския бизнес. Целта на инициативата е изграждането на един мост за близко сътрудничество между Рено Нисан България и висшите училища.