Връхната точка на двуместния атлет е революционната концепция на вратите
Производителят на спортни автомобили Rezvani разшири програмата на модела Alpha. Връхната точка на мощния двуместен автомобил с 400 к.с. е революционната концепция за вратите. Alpha дебютира на L.A. Auto Show.
Бутиковият американски производител на малки серии - Rezvani, разширява моделната програма на Ariel Atom. За разлика от британския донор, американските спортни автомобили са напълно облицовани. Защото сега с новия Beast Alpha, те се позовават на изцяло нова база. След моделите Beast и Beast Alpha X на автомобилното изложение L.A., с Beast Alpha стъпва първото купе на базата на Lotus, което е особено впечатляващо с концепцията на вратите.
Цената на олекотения спортен модел е паднала от 200 000 на 95 000 долара
При отваряне вратите се изнасят навън встрани и се плъзгат напред. Това добре изглежда, но не е удобно в тесни места за паркиране или в гаражи. Първоначално в алуминиевото шаси е туптял 2,4-литров четирицилиндров бензинов двигател, който в основни линии произхожда от Honda и генерира до 500 к.с. благодарение на турбокомпресора. Тежащият само 884 кг Rezvani Beast Alpha вдига от нула 100 км/ч само за 3,3 секунди и достига максимална мощност от 282 км/ч. Малко преди пазарния старт Rezvani отново промени впряга. Двигателят на Honda изчезна и беше заменен от 2,5 литров турбо двигател на Cossworth, който е с мощност 400 к.с. само и гарантира спринт за 3,5 секунди. Той се куплира с 6-степенна ръчна трансмисия или с автоматична.
Визията на дългия 4,14м , 1,98 м широк и само 1,10 м висок Alpha силно се доближава на роудстър версията Beast и Beast X. Каросерията е изработена от ламинат от въглеродни влакна, въздухозаборниците са от карбон. Покривът е проектиран като сменяем елемент, за да може Alpha да предлага изобилие от свеж въздух. В пилотската кабина са разположени две черупкови състезателни седалки, тапицирани в кожа. Напълно програмируемият инструментариум е под формата на дисплей.
Rezvani Beast Alpha първоначално се предлага на цени, започващи от 200 000 щатски долара. С новия двигател той обаче стъпва с нова цена. Сега Alpha се предлага само за 95 000 щатски долара. Опцията с автоматичната трансмисия вдига цената с 15 000 долара. Карбоново керамичните спирачни дискове са на цена от 8500 долара, а аудиосистемата на Alpina струва допълнително 3500 щатски долара.