Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ричардс: Показахме какво може MINI

10.05.2011 12:08

Тим-шефът на MINI Дейвид Ричардс е убеден, че потенциалът е налице при новия John Cooper Works WRC и че проблемите, които съпътстваха Мийк и Сордо в Сардния, ще бъдат отстранени.

Шампионът в IRC за 2009 г. Крис Мийк стартира по феноменален начин надпреварата на средиземноморския остров и с третото си време във втората отсечка излезе четвърти в генералното класиране. Още на следващия етап обаче той излетя от пътя, като причината за неговата грешка бе повреда в педала на газта. Дани Сордо също имаше проблеми с техниката, но завърши на отличното шесто място, печелейки първите си точки за сезона.

„Мисля, че показахме какъв е потенциалът на автомобила“, коментира Ричардс, чиято компания Prodrive е официалният препаратор на MINI. „Показахме на какво сме способни и зададохме стандартите, с които трябва да се съобразяваме.“

Ричардс е убеден, че ако не бяха проблемите с надеждността, Мийк можеше да се озове в отлична позиция да се бори за място на подиума.

„Искаше ми се Крис да може да продължи с темпото, което показа в началните етапи. Ако бяхме задържали това ниво, щяхме да бъдем в отлична позиция, но това е част от играта. В крайна сметка за нас това е тест и се учим от него“, продължава Ричардс.

„Всички признаци са налице и са обещаващи. Техническите проблеми, от които се опасявахме, така и не се проявиха. Определено има много плюсове от това състезание.“

Повредата, която извади Мийк от надпреварата в петък, се появи отново в събота, което е и причината британецът да не завърши състезанието. Това обаче не е повод за притеснение, смята Ричардс.

„Знаем какъв е проблемът, но нямахме готово решение на място. Каквото и да бяхме направили, щеше да бъде компромис и можеше да доведе до повторната му поява. Не си струваше да поемаме такъв риск. Знаем как да го оправим и ще го направим по правилния начин в рамките на следващите няколко седмици.“

Програмата на MINI във WRC тази година е ограничена, като заводският отбор планира още пет старта преди да се включи на пълни обороти в шампионата догодина. Следващият от тях е рали „Финландия“ (28-31 юли).

Коментари
comments powered by Disqus