Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рикардо Патрезе се завърна във Формула 1

10.09.2008 12:50

Бившият пилот Рикардо Патрезе бе очарован от качествата на съвременните автомобили във Формула 1, след като вчера на „Херес” седна зад волана на RA107 на Honda.

54-годишният Патрезе е карал за Arrows, Brabham, Alfa Romeo, Williams и Benetton в периода между 1977 и 1993 година. До старта за Голямата награда на Турция този сезон италианецът държеше рекорда за най-много Гран при участия – 256, но Рубенс Барикело подобри неговото постижение. Като част от празненствата по случай новия рекорд, Honda предостави възможност на бившия пилот да седне зад волана на RA107.

Патрезе, който има шест победи в дългогодишната си кариера, направи пет обиколки на „Херес”, като най-добрата от тях за 1:30.210 минути. За госта в бокса на Honda Bridgestone специално осигури демонстрационни гуми.

„Това беше една сбъдната мечта. Преоткрих скоростта във Формула 1 днес, беше невероятно”, разказва Патрезе. „Неочаквано бързо се нагодих към условията и с изненада установих, че стилът ми на пилотиране няма нужда от много корекции, за да съответства на изискванията на модерните автомобили.”

„Останах леко изненадан от скоростта в първите няколко обиколки, но на финала се чувствах комфортно. Вратът ми обаче едва ли ще понесе мълчаливо страничните натоварвания”, шегува се Патрезе. „Радвам се обаче да открия, че и на моята възраст човек може да кара бързо и да е на ръба. Искаше ми се да изкарам повече време в автомобила, за да подобря времената си. Надявам се, че някой ден ще ми дадат нов шанс.”

Изпълнителният директор на Honda F1 Ник Фрай призна, че е впечатлен от способността на бившия пилот и настоящ коментатор да се адаптира към модерния автомобил.

„Рикардо свикна много бързо с колата. Това определено е следствие от неговите качества, тъй като Формула 1 се е променила много от 1993 година досега, а и ще продължи да се променя все по-активно с въвеждането на новите екологични технологии”, обяснява Фрай. „Спирането с левия крак, гумите с канали, качените на волана палци за смяна на скоростите, всичко това беше ново за Рикардо. С оглед на това, че гумите бяха демонстрационни, а автомобила – от миналата година, времената му са наистина впечатляващи.”

Коментари
comments powered by Disqus