Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рикардо: Няма да участвам в друг шампионат

07.09.2022 10:43
Рикардо: Няма да участвам в друг шампионат

Австралиецът признава, че обмисля и варианта да е тестови и резервен пилот

След като Себастиан Фетел дръпна спусъка на пазара на пилоти във Формула 1 с „пенсионирането“ си, се случиха куп промени и рокади в отборите за 2023 година. Най-големият губещ от всички размествания очевидно е Даниел Рикардо, който за момента няма осигурен ангажимент за догодина.

Факт е, че Рикардо прави изключително слаб сезон с екипа на McLaren. Факт е също така обаче, че той има зад гърба си осем победи и продължава да е един от най-титулуваните пилоти в шампионата. Въпреки това 33-годишният австралиец е съгласен да направи крачка назад и да приеме ролята на тестови пилот.

„Отворен съм за най-различни сценарии“, коментира Рикардо темата за евентуално сътрудничество с Red Bull, Ferrari или Mercedes, но като тестови пилот. 

„Във всичко има плюсове и минуси. Има големи плюсове и в това да разполагаш с времето си. Последните осемнайсет месеца бяха предизвикателство, така че може би е време за почивка.“

„И да продължиш да си активен също е добре. Това е причината да искам да чуя всички възможности. Дори и да съм резерва. Не искам да съм прекалено горделив и да твърдя, че съм прекалено добър за това.“

„Просто искам да чуя всички опции и да помисля кое е най-смисленото предложение. Може да е нещо, което да ме направи по-силен в бъдеще. Може би следващата година ще е една от тези, в които решаващо ще бъде търпението.“

В момента отворените позиции във Формула 1 са пет. Най-привлекателната от тях е овакантената от Фернандо Алонсо в Alpine. Пиер Гасли е спряган за заместник на испанеца, но Red Bull ще го освободи единствено ако Колтън Херта получи Суперлиценз и зелена светлина за AlphaTauri. Това на практика ограничава Рикардо до Williams, HaasF1 и евентуално Alfa Romeo. 

“Няма да се откажа от Формула 1“, продължава Рикардо. „Дори и да не съм на решетката догодина, ще намеря начин да се върна през 2024. Това е единственият шампионат, от който се интересувам за момента. Нагласата ми е такава, че искам да съм пилот единствено във Формула 1.“

„Гордея се с това, което съм постигнал, но и същевременно смятам, че мога да дам още много. Няма да участвам в друга категория догодина!“, завършва Рикардо.

Коментари
comments powered by Disqus