Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Роудстърът Atalanta за колекционери на ретро модели

04.09.2014 15:51

Дебютът на възродения автомобил е на 5 септември на Конкурса за елегантност в Хемптън Корт, Лондон

През 2012 г. реставраторът Тревор Фарингтън и бизнесменът Мартин Корфилд заявяват, че имат намерение да дадат нов живот на довоенната британска марка Atalanta. Всъщност брандът е просъществувал от 1937 до 1939 г. Едноименната фирма е успяла да произведе общо 21 роудстъра Atalanta Sports Tourer. И така двамата решават да върнат в строя възродената неотдавна компания Atalanta Motors. Тя планира да произвежда роудстъри само по поръчка. За потенциалните клиенти е предвиден тест драйв с първия екземпляр на автомобила, който ще се състои на закрито мероприятие, за което британците ще съобщят допълнително.

Напоследък има доста сeриозни опити за възраждане на исторически модели, като завръщането в продуктовата гама на Jaguar на легендарния роудстър E-type, който ще бъде произведен в лимитирана серия (ще бъдат направени само 6 екземпляра), както и възраждането на купето Shelby Daytona, но вече като електрически супер автомобил.

Новият Sports Tourer отвън е точно копие на довоенната каросерия, построена по стара рецепта (алуминиеви панели върху рама от ясеново дърво). Но в техническо отношение автомобилът ще бъде напълно съвременен. За съжаление компанията не разкрива за момента никакви детайли. Известно е само, че 90% от компонентите за роудстъра са направени от самата компания Atalanta Motors.

История

Аталанта е име от гръцката митология. Тя е жена - хитър ловец, както и изключителен бегач. И двата варианта обясняват избора на името на автомобила. Оригиналният модел Atalanta Sports Tourer от 1937 г. е произвеждан в няколко варианта на колесната база и дължина (съответно 2,4 м и 3 м и 3,6 м и 4,5 м), в това число са били направени модификации с две и  четири места (дори и със закрита каросерия). Каросерията е била произвеждана по поръчка в работилницата E.D. Abbott. Първоначално е имало два мотора: четирицилиндров 1,5 (79 к.с.) и 2,0 (99 к.с.), разработени  от Албърт Гоуф, бивш главен инженер на Frazer-Nash и един от бащите на Atalanta Motors.


Коментари
comments powered by Disqus