Базовият модел ще бъде задвижван от 660-кубиков турбомотор с мощност 65 к.с.
Роудстърът S660 със средно разположен мотор бе представен като концепт преди една година. Сега, както твърди изданието Motoring.com.au, е определена датата за старта на производството (януари 2015 г.) и появата на австралийския пазар (февруари). Освен това японците имат намерение да създадат „гореща” модификация (вероятно ще я нарекат S1000).
Базовият модел ще бъде задвижван от 660-кубиков турбомотор с мощност 65 к.с. (с шестстепенна механична кутия или вариатор), по-мощната вресия на същия S660 ще получи агрегат с 90 конски сили, а „горещият” вариант, ако се вярва на добре информираните източници, ще получи еднолитров турбомотор със 140 конски сили. Трябва да подчертаем, че роудстърът тежи само 900 кг. В разработването на S1000 най-вероятно ще участва и ателието Mugen.
На картинката е представен ескиз на S1000, дело на австралийските колеги. Появата на роудстъра е планирана за 2016 г. През 2017 г. може да бъде направена и електрическа версия. За излизането на базовия модел S660 извън пределите на Япония не се говори за момента нищо, а пък S1000 предварително е предназначен за експорт.
И още една новина от Honda: на японския пазар без излишен шум мина презентацията на петото поколение на седана Legend. Продажбите на автомобила стартират на 22 януари следващата година при цена от 6,8 млн. японски йени или близо 34 хил. евро.
Новият Legend с четири врати е оборудван с широк спектър електронни системи за безопасност, обединени в нов комплекс Sensing, с който автомобилът е способен самостоятелно не само да спира пред излизащия внезапно на пътя пешеходец, но и го заобикаля.