Немската компания RUF представи третата генерация на CTR 3. Спортният модел може да се похвали с изцяло ново шаси, чието удължено междуосие гарантира по-добра стабилност на правите, както и средноразположен двигател.
При първите две генерации на CTR 3 двигателят е разположен зад задната ос, докато при третата той е позициониран пред нея, което би трябвало да оптимизира баланса. Предната носеща конструкция и пътническото отделение са изработени от галванизирана стомана, а моторът и трансмисията са фиксирани към отделна тръбна подрама. Вратите и предния капак са от алуминий, докато каросерийните панели са от кевлар-карбонов композит. За сигурността на водача и неговия спътник пък се грижат ролкейджът и системите за предпазване при страничен удар.
30-годишният опит на Алоис Руф и неговия екип в областта на боксеровите двигатели с принудително пълнене се изразява в 750-те конски сили, който 3,8-литровият мотор на CTR 3 генерира при 7100 об./мин. Въртящият момент от 960 Нм се предава към задните колела посредством шестстепенна секвенциална кутия, която е напречно разположена. За оптималното сцепление на двигателния мост се грижи диференциалът с ограничено приплъзване, както и окачването с хоризонтално разположени койловъри (предното е тим McPherson).
Използването на олекотени конструкции позволява на RUF да ограничи теглото на спортиста до 1400 кг, което гарантира ускорение от 0 до 100 км/ч за 3,2 секунди. Максималната скорост пък достига феноменалните 380 км/ч, което е и причината спирачната система да получи шестбутални апарти и карбон-керамични дискове. Съществено внимание е отделено и на алуминиевите колела с централно фиксиране (гумите са 255/35 ZR 19 за предна ос и 335/30 ZR 20 за задната).
На този етап няма информация за цената, но пък RUF публикува средния разход и емисиите CO2, които възлизат съответно на 13,5 литра и 311 г/км.