Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ruf CTR3: 700 "коня" от алуминий и карбон

11.04.2007 20:02

През 1987 г. Алоис Руф представя уникалната преработка Ruf CTR на серийния Porsche 911 Carrera. Благодарение на използваните свръхлеки материали и модификацията на 3,2-литровия агрегат първата генерация CTR се подрежда рамо до рамо с най-бързите автомобили в края на 80-те. Двадесет години по-късно на ход е CTR3.

Основният коз на третата генерация CTR по традиция е олекотената конструкция. Базираният на Porsche Cayman автомобил разчита на модерните карбонови и алуминиеви сплави, които заместват стандартните компоненти.

Ниското тегло обаче едва ли ще бъде преценено по достойнство извън комбинацията с мощния битурбо боксеров агрегат. Шестте цилиндъра на модифицираният от Ruf двигател разполагат с работен обем от 3,8 литра, който гарантира върхова мощност от 700 конски сили при 7000 об./мин и максимален въртящ момент, който надхвърля 890 Нм. Скоростната кутия е седемстепенна, секвенционална.

Вероятно при подобни показатели максималната скорост от 360 км/ч не се възприема само като добро пожелание, а и като действителен потенциал.

През 1987 година качествата на конкуриращия се с Ferrari Testarossa, Porsche 959 и Lamborghini Countach автомобил са били оценени на 223 000 долара. 20 години по-късно любителите на високите скорости ще трябва да направят още по-сериозен компромис – минимум 300 000 евро за Ruf CTR3.
Коментари
comments powered by Disqus