Новият флагман на концерна Toyota блести с модерна техника, достойна за пример сигурност, както и изумително богато серийно оборудване. Дали това ще се окаже достатъчно за LS 460, за да сложи край на доминиращата роля на BMW 750i и Mercedes S 500?
Четвъртата генарация на Lexus LS има амбицията да постави нови мащаби в луксозния клас по отношение на сигурността, динамиката на пътя, комфорта и икономичността. Звучи много, дори някак прекалено смело...
Още обемът на състоящото се от 624 страници упътване към автомобила подсказва, че в безкрайната листа с оборудването могат да се намерят някои опции, които няма как да откриете дори при най-силните конкуренти в сегмента.
Серийната екипировка на Lexus е буквално феноменална
За да достигнат нивото на оборудването на LS 460, на купувачите на двата германски модела ще им се наложи да инвестират поне още десет хиляди евро, тъй като „японецът” разполага серийно дори с неща като мултимедийна система с DVD-навигация, CD-чейнджър, камера за обратно виждане, както и технология за гласово управление на повечето функции. Като опция се предлага и адаптивен темпомат с радар за регистриране на движещи се и стоящи обекти, като съществува възможност и за пълно аварийно спиране на автомобила. Функциите на системата Pre-Crash също са разширени и тя вече подпомага водача да не напуска по невнимание лентата на движение и го улеснява при паркиране.
В качествено отношение BMW и Mercedes обаче категорично се представят значително по-добре, отколкото Lеxus. В директно сравнение с двата германски модела, интериорът на Lexus не изглежда нито особено благороден, нито кой знае колко стилен, а допустимото тегло от 399 килограма се равнява на максимум четирима пасажери и малко багаж. Хубавото в случая е, че просторът отзад е в изобилие, а регулируемите във всички възможни посоки задни седалки осигуряват идеален комфорт на всякакви разстояния.
Пределът на възможностите на окачването на Lexus проличава рано
Върху пътища с настилка в перфектно състояние, тежащият 2,1 тона LS 460 демонстрира превъзходен комфорт на возене, осигурен от модерното пневматично окачване, а аеродинамични шумове почти няма. Но появата на неравности намалява комфорта до нетипично ниско за класа равнище, а при по-разбити участъци, границите на възможностите на ходовата част проличават повече от ясно.
Разполагащият с конвенционално стоманено окачване с малко по-стегната настройка 750i предлага значително по-фин комфорт, като вози отлично дори и на пътища с много ниско качество. И все пак най-голямото предимство на „бавареца” си остава превъзходната водимост и като цяло фантастичната динамика на пътя, която кара внушителната лимузина да се усеща като спортен седан. Адаптивната кормилна уредба също не дава никакви шансове на Lexus да вземе първенството в дисциплината пътно поведение и реагира извънредно точно и прецизно дори при екстремен стил на шофиране.
Mercedes от своя страна впечатлява с комбинация от възхитителен дори за този клас комфорт и поведение на пътя, с което може да се гордее и класически спортен автомобил. За фантастичния комфорт се грижи както пневматичното окачване, което поглъща без преувеличение всички възможни неравности по настилката, така и почти нереално ниското ниво на външните шумове. Дори и в най-високия клас на неръчно произвежданите автомобили, просто няма друг модел, който да предлага по-близък до самото съвършенство комфорт.
Mercedes побеждава и в сравнението на двигателите
5,5-литровият V8 на S 500 се представя по-добре от своите противници по практически всички показатели. Предлагайки също толкова култивирани и фини маниери, колкото и другите два модела, той предоставя по-голям работен обем, повече мощност и въртящ момент и най-вече по-мощна тяга от всички оборотни режими и по-спонтанни реакции при подаване на газ. Хармоничното взаимодействие с перфектно настроената седемстепенна трансмисия допълва картината на едно наистина великолепно задвижване.
При LS 460 за пръв път е използвана серийна осемстепенна автоматична трансмисия, която има за цел да намали както нивото на шума, така и консумацията на гориво. В действителност поддържането на по-ниски обороти дава само леко отражение върху двата споменати показателя. Една от причините за това е фактът, че максималният въртящ момент се достига чак при 4100 оборота в минута, така че при нужда от повече тяга на автоматика най-редовно му се налага да превключва с поне две степени по-надолу. Нервните му и не винаги напълно оправдани реакции дори увеличават разхода в дадени ситуации и с положителност не се отразяват благоприятно на комфорта.
Трансимисията на BMW се представя не по-зле от тази на Lexus – констукцията на ZF е преодоляла леко нервните си реакции, които бяха характерни за първите произведени партиди, и сега радва с уравновесен и хармоничен характер. И все пак шампионът в тази категория отново се нарича Mercedes, който със своята седемстепенна трансмисия дава идеалния баланс от комфорт и динамика, осигурявайки своевременно най-удачния избор на предавка. Тази сполучлива настройка се отразява положително и на разхода на гориво
Lexus изпълнява само част от обещанията
Инженерите на Lexus действително са съумели да направят може би най-добрият модел в цялата история на компанията. Но амбициите са изпълнени само отчасти. LS 460 действително се класира малко пред BMW, което е повече от респектиращо постижение – спор няма. Но с това съревнованието все още не е завършило...
Разполагащият със значително по-хармонична комбинация двигател-трансмисия Mercedes демонстрира по-добър комфорт, по-динамично поведение на пътя, и в крайна сметка – по-хармоничен комплекс от качества. Като прибавим към всичко това и непреходния стил на S-класата, която по традиция още с излизането си на пазара започва да се превръща в класика, победителят в този тест изглежда повече от ясен...
Текст: Бернд Щегеман, Божан Бошнаков
Снимки: Ханс-Дитер Зойферт
Оценка
1. Mercedes S 500
S-класата заслужено печели този тест със съчетанието от ненадминат в тази категория комфорт на ходовата част и задвижването и поведение в завой почти като при спортен модел. Ако не броим високата цена, S 500 практически не показва нито един недостатък.
2. Lexus LS 460
LS 460 печели точки с невероятно богатото си оборудване и обширното вътрешно пространство, но не изпълнява високите очаквания за комфорт и динамика на пътя.
3. BMW 750i
750i си спечелва симпатии най-вече с възхитително динамичното си поведение на пътя, комфортът също не остава на заден план. Оборудването за безопасност и ергономията обаче се нуждаят от подобрения.
Технически данни
1. Mercedes S 500 | 2. Lexus LS 460 | 3. BMW 750i | |
---|---|---|---|
Работен обем | --- | --- | --- |
Мощност | 285 кВт (388 к. с.) | 280 кВт (380 к. с.) | 270 кВт ч367 к. с.) |
Максимален въртящ момент |
--- | --- | --- |
Ускорение 0 – 100 км/ч |
6,1 сек | 6,5 сек | 5,7 сек |
Спирачен път при 100 км/ч |
39 м | 38 м | 37 м |
Максимална скорост | 250 км/ч | 250 км/ч | 250 км/ч |
Среден разход на гориво в теста |
15,2 л/100 км | 15,3 л/100 км | 14,8 л/100 км |
Базова цена | 91 987 евро (в Германия) | 82 000 евро (в Германия) | 83 890 евро (в Германия) |
Ценител
Всичките новости в автомобилостроенето идват от немски фирми, но японските ги изработват по-качествено и в краен резултат-по-надежни! А нашето мнение за марките идва от прочетеното от тестове,реклами (хаха), \"скрити реклами\", форуми и ...нашето лично предпочитание. Все пак към всичко прочетено трябва да подхождаме с премисляне-дали да харесваме по каталожните данни или според извадките от годишните статистики за надежност. Тогава Тойота и Лексус са първи.А доколкото си спомням тъкмо S-класата на МВ преди около 10 г. бе пред забрана за внос в САЩ заради чести неизправности с новата електроспирачна с-ма.(тамошната Агенция за закрила на потребителите не си поплюва)
Mercedes-Benz
kum Ценител: 6toto Lexus e nai-evtin ot trite marki v USA - za tova go iskat. S-class e nai-dobar ot tezi trite da ne govorim 4e otkakto go ima e nomer 1 bez prekasvane luxozen palnorazmeren avtomobil v sveta.a go ima ot niakolko desetiletia. i za kva anti lexus voina si govorim kato lexus predi vreme be6e osaden ot mercedes za plagiatsvane na dizaina na S-class pri proektiraneto na LS. moje bi predi 10 godini be6e. lexus ne e konkurent na S-class a na infiniti Q i acura legend nai-ve4e
Кирил
Драгане не е необходимо да се правиш на мъж, че чак и на бой ще налиташ. Форумът се напълни с комплексарщина! Кой кого решил да бие, кой е идиот и кой щял да бъде напсуван. Ако си мислите, че сте много интересни, срешнете се и се пердашета. А за колите ще се повторя, че всеки човек си има вкус, както някой писа, че някой харесва свинска пържола, а други суши. Същото е и за автомобилите, според ме немските лимузини са най-добри, не казвам че голямата тойота е лоша.
BAT_J
Съгласен съм с мнението на tisho . Мерцедес е солидно изработен и предразполага към комфортно и спокойно шофиране, БМВ е лимузината с възможно най-спортен характер и най-динамично поведение,но не държи цена и няма имиджа на Мерцедес. Лексус в началото копираха откоровено Е и ЕС класа на Мерцедес без да го крият. С годините взеха най-доброто от Мерцедес и БМВ и го опаковаха по собствен начин. Вече са си една собсвена класа, която се отличава с перфектно качество на изработка и ниско овехтяване- най-ниското в класа. Всичко останало е въпрос на вкус. И трите модела са еднакво добри сами по себе си, но са създадени с различна философия и различна цел.
tisho
По принцип колата с характер е БМВ,мерцедеса е за пенсионери,а лексуса е върха на автомобилната технология.Това е моето мнение и не се заяждам с никой,просто казвам,че не е хубаво в демокрация някои да се изживява като диктатор и да казва този е такъв,онзи е онакъв...мисля,че съм ясен! Също най-малко проблеми предполагам ще има лексуса,всички знаем за качеството на японските коли-№1 Последно-който твърди,че се пиша и като енцо ферари,се излага като кифладжия,пак не се заяждам колеги форумци.
тойота фен
Възможно е да са били ниски оборотите, все пак имаме 8 степенна скоростна кутия, макар и наподобяваща мултитроникът на ауди има това означава подържане на ниски обороти в различни скоростти. Кирил е прав, че човек трябва да е карал тези коли, че да може човек да искаже мнение. Аз съм фен на марката от дълги години, и разликите с немските лимузини не са чак толкова големи. Това прави изборът въпрос на вкус. Може хибрида да не е икономичен колкото дизела, но все пак караш бензин със голям електромотор с 100% въртящ момент при 1 оборот в минута. Кой друг автомобил го може?
Сумо
Аз не бях с радар но скороста бе там някъде предполагам.. дори и двигателя да е работил не се чуваше никакви ревове явно е работил на ниски обороти..
toyota fen
Лексусът не може да вдигне само на електромотор 150 км/ч. По това личи, че само си гледал колата, а не си чел нищо за нея. Тишо освен да се конфронтираш с хората си напиши мнението за някоя от колите. Както каза 1 от кировците, който го вълнува твойто мнение хубаво, който не да не се впряга толкова на глупостта която си писал.
Сумо
Преди 2-3 мес. бях паркирал до една спирка на главен път.Беше късно вечер,тихо и нямаше почти хора.Чакайки в колата в даличината забелязах нещо голямо с силни ксенонови фарове, който се прбиближаваха много бързо към мен и то по баир нагоре.Помислих си какво ли е това..?след секунди мина покрай мен с скорост може би над 140-150 км ( все пак беше в града и се спазват ограниченията):)едва успях да видя емблемата му и то отзад. LEXUS но това което най-силно ме впечетли е че звук от двигателя на колата при тази скорост НЕ се чуваше ,а само вятъра..Гедах като втещен и неможех да си обясня как така не се чува нищо.. След седмица го видях пак и ми стана ясно LEXUS LS-600 h HYBRID предполагам тогава че е работел само на електромотора koйто никак не бил малък 224 коня . Гледам тук е посочен LS-460 който си заслужава вниманието а какво да кажем за LS-600 h. май-по добре да си замълчим...
Мах
Боби, дали според Р.Дениро( в филма), Лексус или Тойота няма значение ,то това че колегите му като Ал Пачино , Мел Гипсън ,Тайра Банкс и мн.др все ''неизвесни'' звезди ,си карат Лексусите е факт и има значние..Защото това са супер богати хора, който знаят какво да си купят... Нищо че някой че някой ги нариче Тойоти :)
tisho
Кирчо,в българия форуите не са пълни с пубери,а са пълни със селски газари като теб,който си мислят,че като са се возили в голф 3 и вече знаят,че са големи и разбират от коли.Аз те разбирам,не може всички да са с много големи възможности (сещай се какви),има и по-ограничени.Разбирам,че си влизал във форума на ams и сега като на бай ганьо ти е пораснало самочувствието,но ако в българския форум на амс не ти харесва,може да си пишеш в немския,там има и такива карали ферарита и астон мартини и удоволствието ще ти е пълно.Поздрави-твой учител tisho
Крис
http://news.automedia.bg/read/3371.html За тези който не вярват.. дори и самите немци са го написали че Лексуса се обезцеява НАИ-БАВНО...но защо... си отговорете вие...:)
киро
Адаш по леко! Не му се сърди на хлапето. Някой ден може да му дойде акъла в главата. Те днешните тинейджъри са много агресивни. Подходи по меко.
Bobi
http://www.vbox7.com/play:307608de Лексус - Тойота все тая :)
кирил
Енцо напиши си мнението ако мислиш, че някой ще се интересува от него. За мен проблем няма. Можеш да псуваш с цялата си селска простотия никакво впечатление няма да ми направиш. За непросветените ще кажа, че Тишко (по известен като Енцо Феррари) има ферарри и е карал всички възможни коли астин мартини бугатита и пр. Той май е карал и тези автомобили, така че може да се изкаже и като последна инстанция. Правят впечатление коментарите му, които подстрикават другия да влиза в някакви безумни спорове. Да не говорим че "Енцо" е фен саирите, много обича да прави сайр като си мисли, че е интересен на останалите. Проблеми си има човека, но това не е мястото да си избива комплекса.
tisho
Ей киро,ти нещо май се вземаш за някой,а? Аз трябва ли да те питам мога ли да си напиша мнението,или да пиша и без да те питам,а? То и немците си признават,че лексуса е по-добър,ама тук има много ду..лизци,който си може би си мислят,че ще им подарят мерцедес ако ги хвали,а те просто са коне с капаци и негледат настрани... Айде не се обиждайте,ама сте си такива ;)
Крис
Това е ок че нямаш грижи с колата,пожелавам ти все така да е , но за мен е факт че старите коли си бяха доста по-здрави нямаха толкова наблъскана електоника компютри и т.н. Сега да смениш един обиковен лагер който ти вие и те дразни и е струвал 60 лв. на старата кола, на новата може да ти излезне 1000 лв.защото е направено така Че да не може само него да смениш а още др.покрай него ,както да кажем и анг.ремък и мн.др...така е измислено и не случайно...При новите японски коли не зная как е може и те да са така конструирани , но не чувам някой сериозно да се оплаква..Няма нищо вечно всичко се чупи но за мен е важно кога.
четящ
Аз също не съм карал тези три автомобила, но съм карал доста от средния клас. За японците нищо добро не мога да кажа, авенсиса от 18 месеца във фирмата, изкара 6 месеца в сервиза, примерата едвам изкара 140 000км и се започна полуоски а сега чака и за кутия, говоря за нови коли обслужвани в официалните сервизи, и карани лично само от мен. Както прочетох в един коментар тук, лексуса се произвежда в америка и мерцедес и бмв спряха своите производства в америка, заради ниското качество на производство.карал съм мерцедес американска сглобка е такава подобна кочина няма, никога повече кола произведена в америка.Сега карам мерцедес и 120 000км никакви проблеми. За цената на обслужването мога поспоря с всеки, и тойтата и нисана и мерцедеса, докато са в гаранция и се обслужват в официалните сервизи е еднакво скъпо, там такива цени бацат, че свят ми се завива при всяко обслужване, ама нали искам нова кола.А сега и малко добро за японците, жената кара мицубиши е май това е японеца който мога да уважа, за 160 000км само консумативи никакъв проблем, а само да кажа че каризмата е холанско призводство. лека вечер.
братко и батко
моята кола е след 2002, немска втора ръка проблем нямам. Освен това ако си купиш кола от Германия е на добре. Там поради стрикните немци си водят сервизни книжки. Ако има свидетелство, че е минала TUV даже има намаление при застаховите, както и резултатите от тази организация са един от факторите за определяне на цената на употребяван автомобил. Това правило важи за няколко европейски страни за съжаление в България не. Но не можеш да обвиниш немците в пристрастие, защото ако кажат, че такива таратайки ги обяват за здрави, застрахователите ще бъдат цакани, както и самите собственици. Лексус не си спомням на кое място е, но не беше от предните. За разлика от тях майка им (тойота) тази година мисля, че е трета, след мазда и хонда. Немците са следващите. Като повечето лимузини са доста здрави. Частите на Не европейските цени са космически. Говоря за обикновен автомобил, се едно си купуваш части за бентли (без преувеличение).
Крис
Батко, братко :) Ние, че сме най-зле с пътищата в Европа си е така пълни индианци , но дали е само това... Забелязва се че коли след 2002 год. имат сериозни повреди електроники ,скоростни кутии , двигатели и т.н не могат да изкарат и 100 000 км това май си е просто бизнес на производителя. Което за мен е добре като автомонтиор , но за името на фирмите си е жалко ... Наскоро един съсед си купи кола 3 годишна от Германия доста скъпа( няма да спомена марката )да не засегна някого но си е немска и бе карана в Германия. Сега и той ходи пеша и събира пари за ск.кутия , но поне си сбъдна мечтата...:)
братко и батко
Развиваме бизнесът със сервизи. Неоправяме пътищата и те ходят в сервиза. Още повече колите в българия са 2-ра,3-та или8-ма ръка, което допълва радосната картина за сервизите. Хората с хубави коли да се надяват, че ще опраат пътищата.
Крис
Целта оправдава средствата..Ако си богат няма да ти направи впечетление че си дал кинти за ремонти,но нали все пак даваш маса пари за качество... А в БГ е пълно с S-класи така и БМВ и собствениците им като чуят колко им струва ремонта им се завива свят. Наистна не стоят само в сервизите но едно обслужване им стига..Аз работих 2 год. в сериз и по някога им съчуствах макар че парите са си техни.. Никой да не се обижада но такава бе истината.. От Лексус нямям впечетление не е влизал понеже е по-рядко срещана кола в БГ. Макар че съм любопитен...нямам кола но нова май няма да си купя :)
Стоил
Наистина трябва да си карал и трите коли за да си извадиш изводите. Тук спорът се води насляпо. Човек ако има тойота версо ще твърди, че лексуса е супер, с 124-ка мерцедесът. Аз съм ходил в Дубай не са ми правили впечатление лексусите, там имаше от всичко по много. Колкото до Русия, където съм учил (2006), баровците имат същите коли както тук и даже по-скъпи. Но лексусите не бяха на такава почит, както някой ги искарват.
анонимен
Коментарите на Кирил ми се струват най безпристрасни, въпреки че има леко залитане към немските коли. Крис ако имаш толкова пари за кола от този клас ще имаш и за сервизи както и това, че те не седят постоянно в сервиза. За мен Ес класата е еталона, има еволюция в дизайна за разлика от японката. Преди известно време и аз проверявах в мобиле .де, но мойте резултати са различни, явно гледаме на различни места. Но не искам да влизам с никого в конфронтация.
Крис
Вижам, че статията е написана 2007 год.и нека проверим дали е вярно ,че Лексус се обесценява наи-бавно спрямо др. ? Aз вярвам на факти не на коментари... и така влизаме в mobile.de и намираме цени БМВ-750 2007 год. 37.500 EUR Мерцeдec S-500 38.800 EUR, Лексус LS-460 2007 god. 45.790 EUR . може да проверим и в моbile.bg BMW-750 2007год. 98 000 лв. Мерцедес S-500 2007 год. 54 000 eur. = 105.300 лв. ЛЕКУСА LS-460 2007 год. 85.000 долара = 118.150 лв. по фиксига. Японецa май държи цена..И защо? Тук всеки ще си отговори...но по-различен начин както му харесва. Друго е по-интересно след още 3-4 години кой колко кинти е ще е дал за ремонти :)
кирил
Забравих да допълня нещо. В хибридите на лексус няма голям пагажник, коя мутра ще си я вземе като 1 човек не се побира? Може куфарче с пари, но забравете разходките до витоша. До морето трябва да трупате багажа на задните седалки. Относно дизайна пак всичко е субективно. Лексуса е по американски, мускулест, докато немците са традиционалисти. Всеки един нов модел на немските коли има развиващ се дизайн и части който са ясно разпознаваеми. Като например Големите решетки на мерцедес, бъбреците на беемве както и перката на гърба ( антена и радар), Решетката и онези гримирани фарове на ауди. За лексус като всеки следващ модел японска кола е като новоразработена чисто нова кола без общо с миналото си. Извинявам се за увлечението в писането и отново повтарям, че мненията са различни за това има и различни производители да се харесват на разл. типове хора.
кирил
Според мен тук всичко е въпрос на вкус и пристрастие. Един човек може да харесва свинска вратна пържола друг суши. Човек който не е карал и 3 те автомобила трудно ще си направи безпристрасна оценка, затова купуваме и такива списания. Въпросът дали нещо не е манипулирано одавна не е актуален, разбира се че има извесна подкрепа на немските коли, но тя не е толкова голяма като за за някаква грандиозна конспирация. Все пак мазда печели всички тестове за надежност в ауто билт и амс. Моето лично мнение без да го налагам е ако човек иска динамика да се насочи към турбо двигателите на беемве и мерцедес. Ако търси комфорт мерцедес, заради превъзходното шаси и въздушно окачване. Да не говорим за екстрите и хлопванията при затваряне на врати. Които търси двойно предаване модерни материали и много иновативност ауди. За тойота и лексус ще кажа, че и те предлагат иновативност с хибридните технологии, добър комфорт и богато сериино обурудване. Нямат информативна система като при германските автомобили като (MMI,X-DRIVE,COMMAND), но човек може да свикне с многото бутони. ВСе пак лексус е номер 1 при продажба на лимузините в САЩ, но като цяло Ес класата е най-продаваната лимузина в световен мащаб. Мерцедес не могат да си позволят слаб модел, зад тях нямат огромна компания зад гърба си като тойота или фолцваген за да си позволяват грешки и компромиси. Ще по горния коментар за това, че доста лидери са с мерцедеси. При тях 5-степеният и 7 степеният автоматици са с две задни скоростти, като 2 рата е за до 70 км на заден ход и това е серийно, а не при бронираните автомобили. Цял куп диктаторчета имат гаражи с Пулмани, а руските президенти и бивши съветски лидери са пълни с бенцове. Брежнев дори ги колекционирал. В момента най-големият пазар за ес класи и 7 ма серия е Китай. За лексус знам малко, но не се прави в япония а в америка и е с много ниска цена спрямо немските конкуренти и предлага почти всичко. В Европа обаче цените са други, както знаете има големи акцизи и това е една от причините да не е толкова продавана като европейците. За надежност никой не може да каже, че немските лимузини седят повече в сервиза от японските, най-малкото защото си дал над 200 хиляди лв, за тях и не очакваш проблеми. Ако се пак се появат имат гаранции. Все пак имаш толкова пари да си я купиш и можеш да си позволиш ремонт ако няма гаранция. Друго лично мое мнение, е че с рън флат гумите комфорта се разваля, но това вече е друга история.
Dani
Мерси БМВ, че ме ориентира какво да точно да правя... аз няма да ти дам съвет,но ти се досещаш...карай си БМВ-то :)
bmw
Bravo dani vsi4ki ti zavizdame za leksusa. aide zapazvai si mnenieto i begai da si kara6 kolata, 4e ne ostana vreme ot izmisleni fukni.
Dani
Не си карам Лексуса в Дубай а в БГ.това че съм пътувал и видял повече от теб и нещо те дразни си е твой проблем и дай да не го решаваме тук и да разваляме темата...Без др. коментар ....
румен
Ти си караш лексуса в Дубай а? Много голямо самочуствие имаш, нещо а? Добре, че си ти с големият си опит да споделиш. И накрая завършваш много авторитетно. Не ви ли стана ясно, че с коментари "карал съм феррари и порше, но ламборгини е най-добро" никой не ви вярва. Ходи си карай лексуса в Русия, недей да пишеш невярна информация.
Dani
Ок ето ви и кирилица.. Аз домашни сьм писал преди доста години така, че вие пишете и четете...Ako теста се направи в Япония мн. интерсно какво ли покаже... Форумите са за да се напише мнение,но НЕ от това което си прочел от списаниата или др. форуми както правите вие и ме съвeтвате да чета и аз.(отнася се за тези който пишат за мен)От години се занимавам с коли и имам доста практика и опит за да имам свое мнение което е по-важно.. ЛЕКСУС си е номер 1 според мн.хора, който са карали знаят наи-добре.Затова и най-бавно се обесценява в сравнение с двата си конкурента. А лидерите НЕ се возят само в Мерцедес, защото има много,много по-скъпи коли разбира се...има лидери и звезди в Америка, Русия не само Африка или Еврора,който се возят в ЛЕКСУС. А който спомена за шейховете..те си имат колекции от коли, не само Мерцедес,мн.др. , но в техните държви масово се кара ЛЕКСУС и ТОЙОТА отиди виж и ще разбереш...
киро
В България форумите са пълни с пубери с много свободно време. Отидете във форума на ауто мотор унд шпорт и сравнете с тези (разбира се ако разбирате немски). Тук всеки е карал всички възможни коли. Ако резултатът от теста не е такъв какъвто му харесва (любимата му марка не е на челна позиция), то теста е предубеден. Айде стига! Ходете пишете домашни. Отидете и вижте какво означават коментари.
До "към дани"
Явно не можеш да вникнеш в това което другите пишат на кирилица или латиница. Ако трябва викни някой да ти го прочете литературно и след това да ти го обясни на твоя език. СЕГА Е ЯСНО НАЛИ ИЛИ НЕ? ПИШИ.....
към дани
Прочети ми внимателно коментара. Явно освен, че не можеш да пишеш на кирилица не можеш и да четеш.
dani
A Koi e nai dobria v testa S500, LS460,ili 750i otgovorete si sami ; Da kajem 4e se Igrae futbol Japonia sreshu Germania, a refera po niakukva ''slu4ainost'' e nemetz. Kak mislite...Na koia strana shte bude refera....Otgovora e pove4e iasen !!! :))))) Pojelavam na vseki da ima pone edin ot tezi tri izklu4itelni avtomobili .Uspeh na vsi4ki :)
към дани
Научи се да пишеш на Кирилица! И лада е имала по-големи печалби от всички останали в източна европа преди време, но това не я прави по добра марка. Мерцедес се продава навсякъде. Защо африканските лидери, арабските шейхове, комунистически лидери и въобще лидери от цял свят се возят в мерцедес, а не в тойота.
dani
V momenta ima Svetovna ikonomi4eska kriza i vsi4ki avtomobilni kompanii imat spad v prodajbite,no ne zabraviaite i dr. 4e Toyota e nai-golemia avtomobilen gigant v sveta godini nared i dori v momenta da ima spad v prodajbite te prodavat v vseki kontinent Azia,Afrika,USA,EUROPA,i mn.dr mesta po sveta, dokato Mercedes ne moje da se pohvali s tova osobeno izvun Europa kakto i dr.nemski kompanii. s drugi dumi Toyota s isklu4enie na Lexus v mometa ima dosta po-malki pe4lbi no tova e zardi Svetovnata kriza..
към драганчо
Точно обратното! Преди 10 години бяха проблемите на немските марки с електрониката. В момента според проучване направено в калифорния най-безпроблемната кола е порше. Тойота отчита най-голям спад в продажбите за последните 6 месеца 43 процента. Драганчо говори с факти преди да истреляш нещо неподготвен. Аргументирай се защо голямата тойота е по добра от мерцедес и компания?
Драган
Вижте какво, немските коли са били най-добрите автомобили докъм има-няма десет години! Вече не са такива, по простата причина, че други производители ги детронираха, но много хора все още не искат да разберат това, а робуват на стари клишета, като "Мерцедес и всички останали". Тоя филм вече сме го гледали, но в друго, отминало време! Сега сме в 21 век! Новият лидер е Лексус - технологично най-изпипаният и луксозен автомобил плюс качество и надежност, за които Мерчо, Беемчо и Аудидчо могат само да мечтаят. Вижте какво казва швакето - Луксусът се обезценява по-бавно от Мерчо!
kabaka
Имах щастието да покарам BMW 750iL . Мотото на тази кола е динамика и пак динамика! Страхотно ускорение! Направо действително страх да те хване как за няколко секунди от 80 км/ч караш с над 200!!! Комфорта на возене се губи малко от Run Flat гумите и колата определено вози по-твърдо от Ситроен C5 например ( аз карам такъв). Интересно беше чувството когато от 750-тката седнах в моя Ситро - все едно , че от него съм седнал в москвич... СТРАХОТНА КОЛА е това BMW!
ilian
Интериорът на Lexus LS ми напомня за японска средностатистическа кола...И все пак ,победата в този тест я разделям между S-класата на Мерцедес и 7-мата серия на БМВ,защото тези лимузини(заедно с А8-цата на Ауди)са се превърнали в еталон за здравина и лукс през последните 2-3 години.
Dani
Te moje bi niama i da priznaiat 4e sa zagubili i Vtorata Svetovna voina. A tova 4e 'Mercedes bil no.1 i 4e jivota go bil dokazal'kakto se izrazi niakoi, az da popitam koi jivot v BG li :) ili koi po to4no koi Mercedes ? moje bi 124 :) da tova beshe nai zdravia im avtomobil no predi kolko godini? A kakvo li misliat bogatite da kajem v Las Vegas, Holliwood, Miami, ili Can, Nica ,Monaco ,Monte-Carlo ili London ako iskate i v Moskva ,Dubai kara se iko LEXUS ili te nezniat kakvo da si kupiat :-D Ne 4e ne karat i niakoi nemski koli, no iavno predpo4itat japan i to ne slu4aino. Ne im znam politikite na nemcite no jivota pokazva drugo. Zdravoto si ostava Japonskoto. Lexus vinagi sa imali serino ka4estvo, lux, sigurnost,nadejna elektronika, koito i model da vzemete za razlika mnogo dr. konkurenti. Predpolagam mnozina znaiat kolko e bolezneno da vlizat 4esto v servizite i da im rezvat glavite bez da znaiat dori kakvo im smeniat. Ta tova li sa Vi predstavite za hubavite avtomobili ?! Nadiavam se 4e niakoi sa me razbrali pravilno :)
Dani
Da Ivan zashtoto ne te e sreshnala niakoia reza4ka ot Bojurishte za tova si bil nomer 1 na putia.ili da spomenavame italianski,angliiski i niakoi iaponski marki vsi4ki gi znaem. Ako kajem 4e Porshe 911 GT2 koiato se smiata za edna ot nai burzite nemskii koli, az Vi predlagam da vlezete v www.rs-auto.bg i da pro4etete koi im podobriava rekorda.v tursa4kata populnete LF-A i shte vi stane iasno, makar nemcite pak da ne priznavat :-D
ivan
>:-) vie kvo govorite be az predi dve godini karah mercedesa na moyat priatel kogato otivah na moreto i ne ostana edna kola na magistralata koyato da me izprevari..... Estestveno dvigaelyat bese istinska burya..... vse pak e E55AMG- 481 PS 5.5 LITER
ivan
Hey [u]MOK[/u] TI KVO GOVORIS BE MERCEDES I AUDI NYAMALI KACHESTVA japoncite sa pilni bokluci hare glei si rabotata
Ценител
За високия клас коли/джипове цените на консумативите не са решаващи за избор а предпочитанието :) между носителите на \"старата слава\" и актуалната безкомпромисна надежност!
Pilot
Не твърдя, че съм толкова вещ в материята, но карах Тойота и за 200 000 км. съм сменил каре на задна полуоска. В момента карам S500 и до 150 000км. съм сменил мотора, компютъра и много други \"дребни\" неща така че всеки може да прецени сам коя марка е по-добра. Последно нека някой да каже и нещо за цените на консумативите от двете марки, на \"Land Cruiser\" предните накладки струват мисля около 70лв., на МБ двойно, ако това има някакво значение.
Батето
Ценител, ти или не можеш да четеш (което все пак не ми се вярва), или имаш проблем с концентрацията и не можеш да разбереш какво съм ти написал (което би било жалко), или изпитваш почти сексуално удовлетвореност да повтаряш едно и също. Първо - твоето мнение не е единственото правилно на света, надявам се ти е ясно. Второ - ако ми посочиш една дума в коментара ми, в която се прекланяма пред КАКВОТО И ДА БИЛО, ще ти бъда ужасно благодарен...
Ценител
Запознавайки се с интересната информация тук,съм силно впечатлен в коментарите от фанатичното преклонение пред немското, сякаш самите германци си се хвалят.Бих искал с другите тук да споделя, че вече има други "напреднали играчи"-от осмиваната преди Япония,които не си играят-хаха и за съжаление, ние европейците трябва пък от тях да се научим как се правят неповреждащи се работи, но вече 20 г. то ни убягва.А почитателите на немските марки да не се засягат-нали те не са акционери,конструктори и менъджери там, а потребители тук :-D
Батето
Ценител, случайно да намираш някаква логическа връзка между поговорки като "На всяка манджа мерудия" и "Едно си баба знае, едно си баба бае" и собственото си поведение тук? Вероятно и слабоумните вече са разбрали, че за теб Лексъс е най-великата марка на земята, не виждам поради каква причина го повтаряш постоянно и навсякъде, при това напълно безцелно и не на място. Това е твоето мнение, но на света има и други хора освен теб, които могат да имат мнение, различно от твоето и също да са прави... И извини ме, но да твърдиш, че една марка серийни автомобили е по-добра от всички други марки серийни автомобили е пълна глупост, говореща за пълно непознаване на автомобилната материя... за "най-добро" можеш да говориш при уникати, при серийните автомобили има по-добри за дадена цел продукти, по-подходящи за определени вкусове и така нататък.
Ценител
Лексус е съчетание на най-нови технологии, лукс,бързина и надежност.Той вече е символ на тези показатели в САЩ, където коментаторите и тестващите го нямат "германския" комплекс или местния там патриотизъм.Който се интересуна, да влезе в амер. сайтове и особено форуми на Лексус и БМВ. Едните изразяват само задоволство а при другите-всеки трети се оплаква и заканва да я смени. Познайте кои са едните и кои са другите! :)
Bavaria
BMW e №1
някой си
добре, всичко е добре, само не разбрах като интериора е по-зле, окачването е по-зле, полезния товар е по-малко, двигателя е недъгав защо Лекус е преди БМВ?
Leleee
Струва ми се некои хора са големи фенове без реална представа за нещата обаче.За това кое е най добро "У ЖИВОТА(ЖИВОТЪТ го е доказал)" просто нямям думи. На мен ми се стръва че Lexus не заслужава да бъде сравняван с MB i BMW защото е на светлинни години пред тях.А и за пазара в САЩ(Америка както му викат некои): BMW i MB са такива боклуци точно защото се прицелиха на сляпо в този пазар и 60% от новите им технологии са некви лъскави играчки които често се развалят.
amd876
ей как се нервя като чета тия статии... при мерцедесите сичко е перфектно винаги или "близко до идеалното", а при конкурентите: добро е НО ... винаги има но и забележки... само BMW!!!
MOK
Около мен приятели киснат по сервизите с аудите и мерцедеси и пилеят пари и време!
МОК
Ако има държава, в която има много нови автомобили това е Америка - там колата не е лукс. Естествено, че германците ще плюят японците защото много хора прогледнаха след като се опариха с качествени немски автомобили произведени след 2002г.(особено ауди и мерцедес). Колите им са нискокачествени. Ще се радвам някой ден да си смениш астрата с нова немска кола и да видиш, че са боклуци! Аз имам карам японска кола (няма да казвам марката защото няма да ми повярвате) от 2 години и половина и не съм сменял нищо освен консумативи!
Ценител
Убеден съм, че четейки информациите на сайта, можем да си обменяме приятелски мисли тук. Те биха могли да бъдат от типа, а и са най-срещаните "на мен ми харесват сините коли понеже първата кола е била синя и аз някой ден ще убедя в това и сина си" или други, колкото за "цвят" да отбелязват-"ама харесва ми е жълтата, защото й е хубава емблемата" А аз бих искал да възникне дискусия, защо сините не са вече най-добрите.Много съм чел по този глобален въпрос и затова и любимия ми цвят е белия-в себе си той обобщава всичките цветове-но те да бъдат с истинските си недостатъци,а не да бъде-"замижи аз ще ти кажа колко са хубави,понеже аз измислих думата "хубав"!
Батето
Ценител, без да се заяждам, имам едно градивно предложение към теб. Пробвай се за зелена карта, иди в Щатите, и си купи колекция от модели на Лексъс. Явно е че за теб това е най-великата автомобилна марка в историята на човечеството, а нацията, прочула се с пиенето на кока-кола и яденето на размразена пица, която продължава да кара камиони, пардон, пикапи с техника като от 50-те години и интериори, подобни на беларуска закусвалня, е твоето мерило за постиженията на автомобилната индустрия. Чудесно. А замислял ли си се да напишеш поне един смислен коментар, ей така за цвят. Всички са наясно, че японските коли са над всичко, а германците са сбирщина нещастници, чиято основна цел (освен да ядат свинско с картофи или зеле) е да произвеждат кофти коли и да плюят тенденциозно японците. Това си е твое мнение и никой не оспорва правото ти да го защитаваш, но хайде кажи и нещо друго...
Ценител
Една от поредните немски статии, в които се вижда, че антирекламната война срещу Лексус е започнала! Защо ли 80% от американците искали дядо Коледа да им донесе Лексус!Май са карали едните, карали са и от другите! ;)
румен
:) мерцедес винаги ще бъде номер1.ЖИВОТЪТ Е доказъл това твърдение
Georgi
Qkata rabota :) Lexus napredvat mnogo,bravo qponeca ne si igrae.