На базата на удължената платформа на S 600, Mercedes създаде брониран и още по-дълъг вариант на лимузината с традиционното наименование Pullman. Изумителният автомобил предлага фантастично съчетание от сигурност, неземен комфорт и най-високотехнологично оборудване.
За технологична база за създаването на новата лимузина Pullmanе използван S 600 L Guard, задвижван от дванайсетцилиндров битурбо-двигател с 517 конски сили. Каросерията е нова, а ходовата част е преработена из основи. Подобаващо внимание е обърнато на обзавеждането на задната част от салона, която осигурява място за четирима пасажери, като креслата им са разположени две по две с лице едно към друго.
Специалната защита на каросерията осигурява най-високата степен на сигурност. Допълнителното оборудване включва надеждна защита на резервоара, гуми, позволяващи безпроблемното шофиране дори след спукване, както и система за гасене на пожари.
Възможностите за индивидуализация са почти безгранични и се простират през всевъзможни разновидности на лаковите покрития, видовете и разцветките благородна дървесина и естествена кожа, и достигат до задоволяването на напълно уникалните желания на всеки отделен купувач. Първите екземпляри ще бъдат доставени на собствениците в началото на идната година.
Pullman – име с богата традиция
Първоначално името Pullman се използва за пътнически автомобили с особено луксозно вътрешно обзавеждане, произвеждани от американското предприятие Pullman Palace Car Company. Още първото специално изпълнение на базата на модел на Mercedes-Benz, което излиза от халетата на германците през 1928 година, е обозначено като Pullman-версия на модела W 08/460 Nürburg. Автомобилът е последван от легенди като 770 K, с какъвто се сдобива дори самият японски император Хирохито. В последствие ролята на най-престижния модел в гамата на Mercedes-Benz се заема от Pullman-изпълненията на базата на модела 600. както може и да се предположи, освен с уникалните си интериори, тези автомобили често се отличават и с бронирани каросерии.