Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

С KERS или без? Това е въпросът

18.12.2008 10:53

Много е вероятно част от тимовете да не се възползват от опцията да оборудват своите автомобили със система за регенериране на кинетичната енергия за старта на сезон 2009 в Меблърн.

Отборът на BMW, който бе сред най-ревностните привърженици на идеята KERS да дебютира през 2009 година, вероятно ще е единственият представител на стартовата решетка, възползвал се от иновативната идея.

Допълнителното тегло на KERS предполага значително по-малки вариации с баласта на автомобила, което е сериозен минус за по-тежките пилоти, признава пилотът на BMW Роберт Кубица. Този факт не изключва възможността и немският тим да се откаже първоначално от системата. „Едва в по-късен етап, когато сме по-близо до началото на сезона, ще преценим коя конфигурация е по-бърза (с KERS или без). Мисля, че това е най-важното”, коментира полякът.

Шампионът при конструкторите за 2008 година Ferrari открито критикува екоамбициите на Мозли иновативната система да дебютира още през 2009 година. Техническият директор на отбора Алдо Коста, ръководителят в отдела „Двигатели“ Жил Симон и главният дизайнер Никола Томбазис признаха, че изостават в развойната дейност по системата за регенериране на кинетична енергия и че инвестициите в тази насока са прекалено високи на фона на глобалната финансова криза.

„Целта е да имаме работещ KERS за първото състезание, междувременно обаче ще работим и върху автомобил без такава система”, допълва Коста.

Коментари
comments powered by Disqus