Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

С Mercedes-Benz G 400 d отбелязват юбилея на G-класата

17.06.2019 13:23

От Щутгарт силно се съмняват в реализирането на модела на фона на по-строгите екостандарти

През пролетта на 1979 г. за първи път на пазара се появи цивилен Mercedes G-класа и бе предназначен да стане най-проходимия лек автомобил на марката и прародител на всички кросоувъри с трилъчата звезда . Сега се чества не само 40-ата годишнина на G-wagen, но и 20-ата годишнина от серийната му версия AMG (G 55 AMG). Двойната годишнина е причината за производството на специалното издание Stronger Than Time ("по-силно от времето"), което включва няколко модификации. От особен интерес е новият G 400 d - най-мощният дизел. Трилитровият OM 656 шестцилиндров битурбо двигател в комбинация с деветстепенна автоматична трансмисия генерира  330 к.с., 700 Нм (за G 350 d „само“ 286 к.с., 600 Нм).

От Щутгарт силно се съмняват в реализирането на G 400 d на фона на по-строгите екологични изисквания, тъй като емисиите на CO2 на този вариант са 253 г/км. Но след това бе решено систематично G-класата да се стреми към променящите се стандарти. Средният разход на гориво е 9,6 л/100 км.

Интериорът на специалната версия може да бъде черен (кожа Nappa със златни шевове, вложки от ясен) или ексклузивен двуцветен (бежов със синьо или червено, пиано лак, орех).

Единствената особеност на специалното издание Stronger Than Time, която не може да бъде закупена от обикновен G-wagen, е името на серията под формата на проекция на асфалта, табелки с надписи върху каросерията и емблеми в салона.

Заедно с G 400 d по-силни от времето се оказаха бензиновият  G 500 (422 к.с., 610 Нм) и „горещият“ Mercedes-AMG G 63 (585 к.с., 850 Нм). Всички възпоменателни автомобили получават AMG Line trim и богато оборудване, което няма смисъл да се изброява. За опциите е разработен нов AMG Trail пакет, включващ амортисьори AMG Ride Control с „меки“ офроуд настройки. Цените и началната дата на продажбите все още не са обявени.

Сред юбилейните подаръци е и G-Class Experience Center, който ще отвори врати на 15 км от австрийския Грац. На бившето летище във Фелдкирхен  клиентите ще могат да изпитат G-Wagen на 5,6-километрова писта с участъци с ъгъл 60% и наклони до 40%. В близост ще се провеждат курсове в условия на изкуствен и естествен офроуд.


Коментари
comments powered by Disqus