Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

От коя държава е производителят на автомобилни гуми Nokian Tyres?



Какво представлява разработената от Nokian Tyres концепция Arctic Sense Grip?



През 1934 г. Nokian Tyres изобретява първата зимна гума в света. Само две години по-късно компанията започва продажба на един модел зимна гума, който е станал легендарен и продължава да се счита за шампион в зимни условия. Как се нарича този модел?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



Коя е първата в света първокласна зимна гума за леки автомобили, която предлага сцепление върху мокра настилка в най-високия клас А съгласно етикета за гуми на ЕС?



Какво представлява Технологията Silent Sidewall на Nokian Tyres?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

SA07: Старт преди старта

14.03.2007 11:03

За финал на успешната предсезонна подготовка екипът на Super Aguri Honda, босът на отбора Агури Сузуку и титулярните пилоти Такума Сато и Антъни Дейвидсън представиха новия болид SA07 на пистата Албърт Парк в Мелбърн, където след броени дни ще бъде даден старта на първото състезание за сезона във Формула 1.

SA07 е продължение на развойния процес, който стартира още с появата на първия болид SA05. Екипът на SAF1 имаше на разположение 15 месеца, по време на които всеки от компонентите на автомобила е претърпял сериозно развитие. Основна заслуга за крайния резултат имат дизайнерския отдел на отбора, ръководен от Питър Маккуул, и центърът за проучвания и развитие на Honda в Точиги, Япония. По време на зимната подготовка бяха тествани множеството конструктивни нововъдения, както и характеристиките на задвижващия тракт, осигурен от екипа на Honda.

Новият агрегат на известната японска компания е огромна стъпка напред по отношение на мощността и надеждността в автомобилите на SAF1. Същото се отнася и за скоростната кутия на Honda, която е изработена от въглеродни сплави и съдейства не само за добрите динамични характеристики на болида, но и за оптималното разпределение на теглото между предния и задния мост.

Едно от най-големите предизвикателства пред Super Aguri бяха задължителните краш-тестове на FIA. Предницата на автомобила претърпя някои сериозни промени поради новите строги изисквания, но основната тежест се падна на специалистите, отговорни за модификацията на конструкцията в задната част на болида. Японският тим се справи успешно и с тази задача, като оптимизира в максимална степен аеродинамиката, за да осигури нужната притискателна сила на Bridgestone Potenza към пистата.

“Периодът на зимната подготовка бе изключително полезен за целия отбор. Успяхме да приключим по-голяма част от планираните задачи, включително и теста на новите компоненти на SA07. Естествено някои концепции останаха незавършени, тъй като бяхме ограничени от страна на времето и ресурсите. Като цяло обаче съм доволен от автомобила, който ще ни представя в Мелбърн.”, коментира Агури Сузуки.

“Такума беше с нас през целия сезон и вече е наясно с философията, стила на работа и хората в отбора. Вярвам, че благодарение на новия автомобил той ще постигне много по-добри от миналогодишните резултати. Антъни натрупа сериозен стаж като тестов пилот на Honda през последните пет сезона. Въпреки че има само три официални старта за Формула 1, познанията и опита по отношение на разработването на автомобила ще помогнат на Дейвидсън да се представи на ниво.”

“През изминалия сезон основната ни цел бе да осигурим два болида, които да застанат на стартовата решетка. Това бе първа година за нашия екип и неизвестността бе повсеместна. През 2007 г. имахме възможност да участваме в една пълноценна подготовка и сме нетърпеливи относно възможността да видим резултатите от нея. С огромен ентусиазъм очаквам старта на Такума и Антъни. Ще се борим за челната осмица още по време на първия старт за сезона, но реалистичните очаквания са за класиране в средата на таблицата.”

Коментари
comments powered by Disqus