В Детройт шведите представиха студия на средноголям SUV, който би трябвало да им помогне в превземането на нови пазарни сегменти.
Поместената между челните светлини предрадиаторна решетка е разделена на три части, а мощната престилка под нея приютява един централен и два периферни въздухозаборника. Високата "талия" на автомобила внушава стабилност, докато огромните 21-цолови колела, поместили 378-милиметрови спирачни дискове, единствено подсилват това впечатление.
Четириместният автомобил притежава оригинално оформена задница с долепен върху ръба на покрива спойлер, простиращи се от край до край стоп-светлини и дискретна престилка с интегрирани накрайници на изпускателната система.
300 к. с. посредством биоетанол
Пригоденият към работа с биоетанол (Е85) двулитров турбодвигател генерира 300 к. с. и 400 Нм максимален въртящ момент (245 к. с. и 353 Нм при режим на работа с бензин А95).
Снабденият с двойно предаване и шестстепенна автоматична трансмисия SUV спринтира от 0 до 100 км/ч за осем секунди и достига върхова скорост от 235 км/ч. Окачването на студията 9-4x пък може да бъде настройвано от водача към пътните условия.