Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Saab 9-X Air: Въздухоплаване

17.09.2008 08:52

Шведите ще представят в Париж фантазията си за кабриолета на бъдещето. Необичайна в концепцията е най-вече конструкцията на покрива.

Последните колони на покрива се подават от основната част на каросерията, а задното стъкло не е интегрирано в гюрука - то също излиза навън от областта пред багажника. Първите колони на автомобила са остъклени, което създава впечатлението за панорамна видимост по посока на движението. Мекият покрив намира място в багажника на автомобила, който се отваря като чекмедже. За по-чувствителни принадлежности пък е предвидено допълнително пространство. Аеродинамична преграда предотвратява нахлуването на въздушни маси в салона при открито купе. 

Под капака на Saab 9-X Air работи 1,4-литров турбобензин. Производителността му е 200 или 170 к. с., а ускорението до 100 км/ч отнема 8,1 секунди. Средният разход на гориво е пет литра бензин или 6,5 литра етанол, а вредните емисии 119 респ. 107 грама CO2 на км. Трансмисията е 6-степенна и бива управлявана с планки на волана. Saab 9-X Air разполага и с ремъчен електромотор, който работи като система старт-стоп и може да подпомага ускорението. В задната част на каросерията са поместени и прилежащите му литиево-йонни батерии.
Коментари
comments powered by Disqus