Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Салонът на Mercedes S-класа става по-грижовен

13.08.2020 13:03

Броят на бутоните е сведен до минимум, в някои случаи те са групирани по функция

След шпионски фотографии на интериора на новия Mercedes S-класа, вече няма да е възможно да се направи изненада от дизайна му. Но първите официални снимки са много по-добри в предаването на малки детайли, шарки и текстура на повърхността. Немците изложиха история за салона  за подобрените системи за комфорт след предишни презентации на цифровия интерфейс MBUX 2 и шасито на S-класаткаi.

Централният екран, ориентиран към лицето на водача, изглежда е видян от всички. А самата компания моли да обърне внимание на огромния преден панел, който задава настроението на вътрешното пространство. Между другото, ще има няколко варианти за оформление на салона.

Конструкторите на модела не посочват числа, но казват, че всички ключови размери на салона , влияещи върху комфорта, са увеличени в седана както в стандартната база, така и дългата.

В новото поколение на седана има повече вътрешно осветление отвсякога, дори покриващо облегалките на предните седалки. Тази "светлина" се нарича "активна" и се основава на оптично влакно с дифузори и светодиоди, вградени на всеки 1.6 см (има общо около 250 от тях). Максималната му яркост е десет пъти по-висока от предишната, така че подсветката е ясно видима през деня. Управлява се чрез CAN шината, има дневен и нощен режим, регулиране на яркостта на 20 нива и настройка на цвета (включително настройките могат да се променят чрез глас).

Вътрешното осветление също може да създава анимирани (chase light, “преследващи светлини” ) и по желание да се интегрира с други компоненти на автомобила. Например, активирането на  работата на системите за подпомагане на водача с цвят (поддържане  на лентата, аварийно спиране и други функции), настройки на климатичната система  (температурните промени "нагоре и надолу" в различни зони на салона ще бъдат отразени от подсветката на съответния нюанс), работата на гласовия асистент Hey Mercedes или комплекса Energizing Comfort Control.

Броят на екраните в автомобила може да бъде до пет. Коренно нова за графиката S-класа за тънки правоъгълни вентилационни дефлектори.

Новата S- класа е готова да ободри шофьора или да го отпусне, в зависимост от ситуацията и настроението . Ако водачът има фитнес гривна или смартфон със съответните функции, автомобилът ще вземе предвид предадените му данни за качеството на съня и нивото на стрес. Самата система Energizing Comfort, която влияе на много функции за комфорт, претърпя актуализация, при която естеството на програмите (Refresh, Vitality, Warmth, Joy, Comfort) стана по-изразено. Плюс това, пътниците имат възможност да се включат в програма, която вече стартира от друг пътник, или да му предложат своя собствена. Гласовият асистент Hey Mercedes може също така да активира Energizing Comfort по свое усмотрение, просто като разбере непреки фрази (като „Днес съм в стрес“).

Броят на бутоните е сведен до минимум, в някои случаи те са групирани по функция - например блока за настройки на седалките.

Немците сравняват новото поколение седалки с удобни раковини . В допълнение, тук се появява енергизиращата система за кинетика на седалките. Чрез постоянни, почти незабележими корекции на положението на възглавницата и облегалката (с няколко градуса или няколко милиметра), намалява умората на пътя. Системата има три програми в зависимост от продължителността на пътуването (къси, средни и дълги разстояния). При инсталиране на многоконтактни седалки, лумбалната опора е включена в броя на редовно изместените елементи.

Големите дървени панели, като орех с отворени клетки, комбиниран с тънки алуминиеви вложки, са посочени като един от акцентите в дизайна. Заедно те трябва да предизвикат асоциации с интериора на яхтаа.

Автомобилът има по-модерна система за филтриране на въздуха, а на някои пазари ще има индикатор за качеството на въздуха. Йонизаторът и ароматът вече не са изненадващи. Броят на настройките на седалките и техният обхват са се увеличили. Шофьорът има възможност да оптимизира автоматично регулирането на седалката, волана и огледалата (система ADAPT), просто трябва да кажете на гласовия асистент вашата височина. Високоговорителите са интегрирани отзад на предните седалки. На втория ред - по-ясно изразен "шесткамерен" масаж, удобни възглавници с по-топъл врат. Между другото, вторият ред е замислен в пет варианта (за трима или двама души, с легнали гърбове, с "бизнес център" на конзолата). Повече подробности могат да се появят през есента, когато самата S-класа б

Коментари
comments powered by Disqus