Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Sauber C31: В спор за точки

06.02.2012 13:29

Sauber стана шестият отбор във Формула 1, който представи автомобила си за сезон 2012. Целта на базирания в Хинвил тим е да завършва редовно в зоната на точките.

Sauber започна отлично сезон 2011, но след средата му формата на тима спадна значително, което бе и причината да загуби битката с Force India и да остане на седмо място в класирането при конструкторите, побеждавайки само с две точки осмия Scuderia Toro Rosso. За сметка на това обаче Камуи Кобаяши и Серхио Перес демонстрираха сериозно израстване, което със сигурност ще даде своето отражение през новия сезон.

„Целта ни е да завършваме редовно в зоната на точките, за да си гарантираме по-добро класиране в шампионата“, коментира собственикът на отбора Петер Заубер. „Нямаме търпение новият сезон да стартира и отново да започнем работа с нашите млади и талантливи пилоти.“

„Камуи ще направи третия си пълен сезон във Формула 1. Миналата година го помолихме да поеме лидерската роля и той израсна много. Серхио беше дебютант, а сега започва втората си година, която обикновено е най-трудната във Формула 1. Двамата имат огромен потенциал и ще работят със същите състезателни инженери, с които бяха през миналата година, за да продължат да го развиват.“

Състезателните инженери на Кобаяши и Перес остават същите, но не и техническият директор, тъй като Джеймс Кий напусна отбора преди началото на зимната подготовка. Това със сигурност ще се отрази върху представянето на отбора, тъй като Кий е един от най-уважаваните специалисти в падока и има огромна заслуга за доброто темпо на C30 в началото на миналата година.

Новият C31 би трябвало да се представя дори и по-добре спрямо предшественика си заради забраната за обдухване на дифузорите, тъй като в тази област Sauber изоставаше, и новото пулрод задно окачване. Носът е свален и образува типичната за тазгодишните болиди гърбица, като специално при C31 тя е много ясно изразена.

Sauber ще изпробва новия автомобил още на тестовете на „Херес“, които започват утре.

Коментари
comments powered by Disqus