Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Сайнц: Гордея се с победата

18.01.2010 13:24

Победителят в тазгодишния „Дакар“ изрази огромното си задоволство от успеха в най-титулувания рали-рейд. Сайнц все още не е решил как ще продължи кариерата си.

Матадора спечели рали „Дакар“ в четвъртото си участие, като разликата между него и втория Насер Ал-Атия, също пилот на Volkswagen, бе само две минути. Битката между двамата бе толкова оспорвана, че един етап преди финала те дори се удариха леко в отсечката, което нажежи много обстановката в лагера на германците.

„Спечелих две титли в Световния рали шампионат (1990 и 1992 г.), а сега и „Дакар“. По принцип двете дисциплини са сходни, но колкото си приличат, толкова и се различават. И двете обаче се печелят трудно“, коментира Сайнц.

„Едно е сигурно - рали „Дакар“ е страхотно състезание с огромно значение за света на моторните спортове. Това ме прави особено горд и то най-вече защото го спечелих по моя си начин, според моите разбирания за спорта.“

47-годишният испанец допълва, че все още не е наясно как ще продължи кариерата си. „Дакар“ току що приключи и не съм мислил все още за това. Със сигурност съвсем скоро ще разговаряме с Крис Нисен (спортният директор на VW). Може би Volkswagen ще се ориентира към Формула 1 – това е най-точният момент и за мен да сменя шампионата“, шегува се Матадора.

Сайнц благодари и на своя тим, който спечели втори пореден „Дакар“ и първите три места в тазгодишното класиране.

„Винаги съм си казвал, че съм длъжен да спечеля заради момчетата. Победата е най-добрата мотивация. Отборът е отдаден изцяло на нея. Няма по-добър начин да им се реваншираш, освен да дадеш най-доброто от себе си. Радвам се, че успях да се отблагодаря по такъв начин на екипа, подготвил моя автомобил, на инженера ми Джерард Зизик, на ръководството на отбора в лицето на спортния директор на Volkswagen Крис Нисен и отборния мениджър Петер Утофт."

След като през 2009 г. Сайнц и Мишел Перен катастрофираха два етапа преди финала, испанецът замени своя навигатор. Двамата с Лукас Круз нямат загуба досега, като са участвали в три старта - „Рали дос Сертош“, „Силк Уей рали“ и „Дакар“.

Коментари
comments powered by Disqus