Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Seat Altea XL Freetrack: В производство

22.05.2007 12:05

Seat представи интерпретацията Freetrack на минивана Altea XL, която се фокусира върху агресивния външен облик и отличното поведение на автомобила дори и при нетипично тежки условия на трасето.

Прототипът Freetrack, дебютирал на автосалона в Женева в началото на тази година, се трансформира в сериен вариант на Altea XL, който ще излезе на пазара през месец септември. Той ще предлага нова гама дизелови и бензинови двигатели, както и системата за задвижване на четирите колела с Haldex-съединител.

При нормални условия многодисковият Haldex-съединител предава въртящия момент към предните колела, но при регистриране на ниски нива на сцепление преразпределя част от тягата и към задния мост. Клиренсът е увеличен с 40 милиметра, което в комбинация с новите брони и подсилените странични прагове и колесни арки, придава истинско офроуд излъчване на мултифункционалната машина.

Все още не е ясно дали Seat ще оборудва серийната версия Altea Freetrack с двулитровия TSFI агрегат (240 к. с.), интегриран под капака на концепта, или ще използва стандартния 1,8-литров двигател (160 к. с.), който е най-разпространеният в моделната гама на компанията. Кросоувърът ще се предлага и дизелов вариант: двулитровият TDI, чиято максимална мощност достига 170 конски сили, а средният разход на гориво е приблизително 6,9 литра на 100 километра.

Сред "екстрите" на Altea Freetrack впечатление правят нестандартното оползотворяване на пространството между главите на пътниците и тавана, където е интегрирана мултимедийната система със седеминчов TFT дисплей, 17-цоловите колела и сгъваемите задни седалки, осигуряващи оптимизация на багажното пространство, което при стандартната конфигурация е 593 литра.

Коментари
comments powered by Disqus