Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Seat Ibiza или Arona: Решение без колебания?

08.04.2019 09:23

Кой от двата градски автомобила е по-добрата и по-смислена покупка

Паралелно с Ibiza в Seat произвеждат съвсем малко по-големия SUV модел Arona, който прави много неща както трябва, не струва кой знае колко по-скъпо и наред с чара на излетите след природата предлага и повече полезни качества.

Тъкмо в малкия клас, както е известно, много неща при покупката на автомобил се въртят около парите. Тук дори 800 евро (с толкова е по-скъпа в Германия базовата Arona от най-евтината Ibiza) могат да имат решаващо значение.

В действителност не става така – Arona се продава по-добре от Ibiza, с която споделя не само дизайнерската идея за заострения заден страничен прозорец, но разбира се, и техническата база. Хората от Seat са съумели да изградят върху четирите колела (серийно малко по-големи при Arona) два автомобила с различен собствен характер.
В малкия SUV просто влизате и излизате по-лесно, защо седите с пет сантиметра по-високо – от което следват и предимства по отношение  на гледката към пъстрия трафик. А ако става дума за поемане на багаж, Arona спокойно поглъща един пътнически сак повече от малката си сестра, а при товарене ви радва с малко по-нисък заден праг въпреки по-голямата с 11 сантиметра обща височина.

Това, както и серийната електронна блокировка на диференциала, по-висококачествените в детайлите материали и чевръстата като в Ibiza, минимално повлияна от порасналата височина динамика, превръщат Arona в приятел, за когото мнозина са готови да бръкнат по-дълбоко в джобовете си. Ама Ibiza е малко по-икономична? Е да, но пък Arona е просто по-готина.

ЗАКЛЮЧЕНИЕ

Срещу сравнително малко пари Arona предлага повече ползи за всекидневието – а също и по-ярък характер.

Коментари
comments powered by Disqus