Seat Leon Cupra - най-расовият жребец в испанската конюшня, получи нова доза допинг. Преработеният модел ще отпразнува дебюта си на автомобилното изложение в Барселона през май.
Техниката под ефектната опаковка на Seat Leon Cupra остава почти незасегната от промените по автомобила. За задвижването отново ще се грижи бензиновият 2.0 TSI с 240 к. с.
Leon Cupra е в състояние да достига максимална скоросто от 247 километра в час и се изстрелва от място до сто километра в час за едва 6,4 секунди. Според производителя средният разход на гориво по официалните евронорми е 8,3 литра на сто километра, което в практиката без съмнение ще се окаже доста оптимистична прогноза.
Една от съществените технологични новости е електронният блокаж на предния диферециал XDS, който е заимстван от най-новата генерация на VW Golf GTI.
Оптически отправки към Leon WTCC
Външно Leon Cupra демонстрира явни отправки към познатия от сериите WTCC състезателен образец на компанията. Предната броня е получила нови въздухозаборници с логото Cupra-Logo, идентична мрежеста структура има и предната решетка.
Задницата също е получила нова спортна престилка, която в централната си част е решена в черно. Вместо досегашният сдвоен ауспух, Seat този път са заложили на един масивен накрайник. 18-цоловите колела са с напълно нов дизайн, черупките на огледалата са черни.Спортен интериор в духа на Cupra
Преобладаващият тон за по-ефектните нововъведения в интериора е черното. Спортният волан е присплеснат в долната си част и е украсен със сребриста декорация. Сред останалите по-забележителни атрибути в кокпита на Cupra са белите циферблати на контролните прибори, алуминиевите педали и спортните седалки.
По желание на клиента Cupra ще може да бъде поръчана с кожени тапицерии с шевове в контрастен цвят.