Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Себ е аут. Братска битка до финала

17.02.2007 19:02

Вторият ден на рали “Норвегия” ще се запомни с една от малкото ключови грешки в кариерата на Себастиен Льоб. Французинът, който е един от най-стабилните и постоянни пилоти в Световния рали шампионат, удари снежна пряспа по време на дванайсетия скоростен етап и изгуби шест минути в опитите да измъкне своя C4 WRC от ледената клопка. Грешката на Себ остави пилотите на BP-Ford Мико Хирвонен и Маркус Грьонхолм недостижими в челото на класирането след втория ден от надпреварата.

Съботната снежна сутрин посрещна пилотите в Световния рали шампионат с най-дългия скоростен етап. 44-те километра на “Елверум” се оказаха сериозно препятствие пред голяма част от състезателите, включително и Гай Уилкс. Младият англичанин изгуби управлението върху своя автомобил и блокира трасето на специалния участък, което затрудни голяма част от участниците в JWRC. Дани Сордо, Крис Аткинсън и Тони Гардемайстер също имаха проблеми на “Елверум” и се отдалечиха значимо от зоната на точките.

Мико Хирвонен се опази от грешките на своите конкуренти, спечели два скоростни етапа (включително и проблемния първи етап) и запази лидерската си позиция. Неговият съотборник Маркус Грьонхолм също се представи на ниво и посрещна вечерта като втори във временното класиране на 20 секунди от водача, но с убийствен аванс от три минути спрямо третия Петер Солберг. Двубоят между двамата финландци може да украси по впечатляващ начин третия ден от надпреварата, но е много вероятно те да получат заповед от екипа на BP-Ford и да намалят темпото, за да подсигурят дубъла на отбора.

Петер Солберг имаше проблеми със стабилността на своя Subaru Impreza WRC, но запази темпото, което му осигури четвъртото място в края на петъчния ден. Опитният норвежец се възползва от грешката на Льоб и финишира трети преди последните четири етапа в неделя. Подиумът обаче все още е твърде “горещ”. По-големият брат във фамилията Солберг изостава само с десет секунди спрямо пилота на Subaru, което е предпоставка за твърде интригуваща битка по време на финалния ден от надпреварата.

Яри-Мати Латвала изгуби твърде рано всички шансове за подиума, след като закъсня със старта на третия етап и получи наказание от 1:30 минути. Младият финландец обаче не се отказа от битката и благодарение на отличното темпо и на грешките на конкурентите достигна до петата позиция. Аналогична бе ситуацията и с Манфред Щол. Изненадващо състезателят на OMV Kronos стана най-добре представилия се пилот на Citroen, заемайки в края на деня престижното шесто място.

Джиджи Гали отново не изневери на южняшкия си характер. Италианецът се движеше с отлично темпо, бе напълно конкуретноспособен на фирмените пилоти, но по време на дванайсетия етап завъртя своята Xsara и завърши деня на седма позиция. За разлика от него Шави Понс прогресира стабилно през целия ден и въпреки че стартира от седемнайсето място, посрещна вечерта в зоната на точките с 21,5 секунди аванс спрямо младата надежда Даниел Карлсон, който е девети.

Рали „Норвегия“ - ден втори

1. М. Хирвонен Ford Focus RS WRC 06 2:33:45.2
2. М. Грьонхолм Ford Focus RS WRC 06 2:34:04.5 (+19.3)
3. П. Солберг Subaru Impreza WRC 2:37:33.5 (+3:48.3)
4. Х. Солберг Ford Focus RS WRC 06 2:37:43.4 (+3:58.2)
5. Я. Латвала Ford Focus RS WRC 06 2:39:02.1 (+5:16.9)
6. М. Щол Citroen Xsara WRC 2:39:56.3 (+6:11.1)
7. Дж. Гали Citroen Xara WRC 2:40:06.9 (+6:21.7)
8. Ш. Понс  Mitsubishi Lancer WR05 2:41:47.0 (+8:01.8)

Коментари
comments powered by Disqus