Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Седанът А-класа е шампион по аеродинамика

24.07.2018 12:03

Mercedes-Benz защитава своя световен рекорд, който досега принадлежеше на CLA купе

С коефициент на аеродинамично съпротивление Cd = 0.22 и челна площ 2.19 м², новият сериен седан  A-класа производство е автомобилът с най-малко челно съпротивление в света. По този начин Mercedes-Benz защитава своя световен рекорд, който досега принадлежеше на CLA купе. В това отношение новият хечбек на A-класа, който е със Cd = 0,25, също се представя по-добре от своя отличен предшественик (със Cd = 0.26 и челна площ 2,20 кв.м).

Добрите аеродинамични свойства са от ключово значение за постигане на нисък разход на гориво във всекидневн условия. Седанът A-класа е оптимизиран до най-малкия детайл, използвайки многобройни изчисления, системи за автоматизирано проектиране и тестове в аеродинамична тръба в Зинделфинген. В допълнение към изключителната форма на автомобила са приложени и многобройни мерки с по-ограничен ефект, довели до новия световен рекорд: интелигентно намаляване на челната площ, въпреки значително по-комфортните интериорни размери, максимално уплътняване във всички зони (напр. около корпусите на фаровете), както и покриване на почти цялото дъно на каросерията, вкл. под двигателния отсек, основните долни панели на купето, части на задната ос и дифузора.

Спойлерите на предните и задните калници са оптимизирани специално за максимално ефективно насочване на въздушния поток около гумите. Джантите и гумите също са с подобрени аеродинамични характеристики. В зависимост от пазара се предлага и система с два жалуза зад радиаторната решетка за минимизиране на въздушния поток през двигателния отсек.

Междуосието е като на хечбека (2729 милиметра), а пропорциите му са като на динамична и същевременно компактна лимузина с къси надвеси отпред и отзад. Тя е и на първо място в своя сегмент по отношение на височина над задната седалка. Освен това, притежава всички познати достойнства на A-класата. Това включва нови и ефективни двигатели, високо ниво на безопасност, съвременни асистиращи системи с функции от S-класата, както и интуитивната, обучаваща се информационно-развлекателна система MBUX на Mercedes-Benz.

Новата аеродинамична A-класа лимузина, която е разработена в Зинделфинген, Германия, ще се произвежда в Агуаскалиентес, Мексико и Ращат, Германия.

В България Силвър Стар ще представи новата А-класа лимузина през ноември 2018 г.

 

Коментари
comments powered by Disqus