Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Седанът Genesis G80 смени поколението

30.03.2020 19:09

Премиум подмарката на Hyundai представи модела с нов адаптивен круиз контрол

Премиум подмарката на Hyundai - Genesis, представи второто поколение на седана G80. Автомобилът се оказа значително по-лек от предшественика си, получи  модерни електронни системи, а освен това има родствена прилика с кросоувъра GV80.

От всъдехода седанът е заимствал изцяло новата платформа със задно предаване с надлъжно разположен двигател, благодарение на което автомобилът е с около 110 кг по-лек от предшественика си. Що се отнася до екстериора, новият G80 притежава голяма радиаторна решетка с характерна форма, подобна на GV80, както и оптика с маркови двойни линии отпред и отзад.

В салона се появява триизмерно 12,3-инчово цифрово табло, прожекционен дисплей и 14,5-инчов сензорен инфоразвлекателен комплекс, поддържащ интерфейсите Apple CarPlay и Android Auto. В оформлението на интериора са използвани естествено дърво, алуминий и кожа.

Оборудването включва автоматична спирачна система, наблюдение на мъртвите зони, както и функция Highway Driving Assist II, която позволява автоматична промяна на лентата на движение чрез натискане на указателя на посоката. Освен това на разположение има адаптивен круиз контрол с машинно обучение, който помни навиците на водача и се адаптира към неговия стил на шофиране.

Двигателната гама включва двулитров четирицилиндров турбо агрегат, който генерира 304 к.с. и 421 Нм въртящ момент, както и 3,5-литров битурбо V6, развиващ 380 к.с.и 530 Нм. В Европа ще се предлага и 2,2-литров дизелов мотор с мощност 210 к.с. (441 Нм). Двигателите работят в комбинация с осемстепенна роботизирана скоростна кутия с два съединителя.

В Южна Корея продажбите на седана ще започнат в понеделник, 30 март, а новият автомобил ще достигне до другите пазари през втората половина на 2020 г.

Коментари
comments powered by Disqus