Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Седанът Kia K5 впечатлява и с двойно предаване

02.07.2020 16:19

Появата на US автомобилите с двойно предаване е комбинирано само с базовия турбо двигател

С последното поколение седан Kia K5 вече сме запознати. Дори знаем под каква форма ще се продава. Но автомобилът, който току-що дебютира за североамериканския пазар, внесе нещо ново в историята на K5. Например автомобилите за САЩ ще бъдат по-практични. Те нямат виртуално табло и устройството за управление на климатроника е допълнено с въртяща се шайба вместо бутони. А въртящата се шайба на скоростната кутия също няма да стигне до Щатите - вместо нея традиционен лост. И най-важното - появата на американските автомобили с двойно предаване е комбинирано само с базовия турбо двигател.

Модификациите с предно задвижване на Kia K5 с двигател 1,6 T-GDI ще влязат в продажба на американския пазар през лятото на 2020 г., а задвижването на всички колела може да бъде поръчано с наближаване на края на годината. Американските дилъри ще започнат да приемат поръчки за спортните версии GT през есента. Произвоството на автомобилите ще се извършвавъв фабрика в Грузия.

В скъпите нива на оборудване K5 е оборудван с кожена тапицерия (включително червена), мултимедийна система с 10,25-инчов дисплей (вместо базовите осем), поддръжка на Apple CarPlay и Android Auto, безжично зареждане на смартфон и аудио система Bose с 12 високоговорителя.

Серийно KIa K5 е оборудван със системи за предупреждение за челен сблъсък, автоматично спиране пред препятствие и поддържане на лентата. Срещу заплащане - пакет за сигурност, включващ активен круиз контрол и следене на слепите зони.

Изненадващо, но факт. Ако в гамата има мощна GT-версия, със задвижване на четирите колела с електрохидравличен съединител може да се поръча срещу допълнително заплащане само за версията с двигател Smartstream 1,6 T-GDI (183 к.с., 264 Нм). Трансмисията е осемстепенна автоматичнаа. Но модификацията GT, при която турбо агрегатът 2,5 заредени двигателя генерира 294 к.с.и 422 Нм метра и има само предно предаване. Дори седанът, оборудван с роботизирана предавателна кутия с два мокри съединителя, може да ускори до 97 км/ч за 5,8 сек. K5 GT разполага и с настройки на окачването и кормилното управление, по-големи спирачки и 19-цолови джанти.

Коментари
comments powered by Disqus